denk overigens niet dat de geadresseerde geweigerd heeft.
m’n neef heeft ook een rijd bij TNT gewerkt, soms 200 adressen op een dag (in de pakketten dienst) en die 200 pakketten konden ze vaak niet afleveren.
zodoende werd er dus vaak zelf wel iets van gemaakt, o.a. zoiets als bovenstaande…pakket werd geweigerd ofzo en dan kon 't pakket mee retour waardoor er weer wat druk van de ketel was.
In 9 van de 10 gevallen kan PostNL een pakket niet afleveren bij een buitenlandse postbus.
Ik ben een 8 maanden zoet geweest met een pakketje naar Engeland, vergaten ze steeds in NL bij het sorteren er een vermelding op te zetten (met die vermelding neemt Royal Mail het pakket over zodat het wel naar de postbus kan). Helaas werken er bij het sorteercentrum iets minder slimme mensen (reorganisatie?). Pakketjes naar Austria zijn dit jaar al 3 keer via Australië gerouteerd…
heb een keer zitten wachten op een pakje uit Duitsland.
Verkoper kreeg het retour, was niet bestelbaar…
De tweede keer klopte het (mijn) adres wel(?), kwam het wel aan.
Was overigens twee keer naar hetzelfde adres gestuurd, goed geadresseerd
The reason they stalled the the delivery is that the postman have to put it on another truck to be sent to my own postoffice.
The shipping you have bought was included delivery to my door.
Which is difficult to an po box.
Therfore they have to give me an extra day delivery to my postoffice.
All is okey and the storm is over.
One other thing is that they change shipping number here in sweden…
Zucht. PostNL en buitenlandse partners/wisselingen van tracking nummer. Leven we nu in en wereld zonder grenzen en gekoppelde systemen of niet? Nog een keer: zucht.Horror.