best een leuk horloge. de naam doet mij alleen denken aan reclames met huidverzorgingsproducten (hyalizonzuur of iets dergelijks)
Dat wisten ze ook.Daarom hebben ze de naam achteraan verborgen.
Je zou (dus) bijna een lijstje kunnen opstellen wie Niet zo’n ding heeft.
Ik zet je op de lijst
Voor dat geld? Automaat, duiker, Japans? Ik zou het doen, de Ocean oogt erg mooi. Ik kijk ook verlekkerd… waarom is er zoveel moois?
Tof ding wel! Vind de wijzers op de witte versie acceptabel (waarschijnlijk vanwege het kader en wat meer in lijn met de wijzerplaatkleur).
Een setje Miyota wijzers om er zelf wat van te knutselen is natuurlijk zo besteld
Ik vind hem gaaf, apart en fris
Weer eens wat anders dan zo’n ouwe lullen duiker.
Specs lijken mij in orde voor de prijs.
Dus als je hem mooi vindt, doen!
De aanbieder op eBay is inderdaad ook waar ik 'm gevonden heb
@Cihanski maat ik moet je echt danken. Door jou is mijn collectie 2 horloges rijker. Heb net een witte hyakuichi besteld, en in juni (wanneer ze weer op voorraad zijn) ga ik een Voyager bestellen. Als je nog meer microbrands tegenkomt let me know, ik merk dat we een soortgelijk smaak hebben
Ik twijfelde tussen een witte timex q en dit model, heb uiteindelijk voor dit model gekozen.
uurwerken zijn nice en japanners he kwaliteit.
Haha wat tof en leuk om te lezen @Kahan! Veel draagplezier man, ben ontzettend benieuwd naar deze klatser! Twijfel zelf nog wel, vooral omdat ik de witte nog niet voor dezelfde prijs als de blauwe en zwarte versie heb kunnen vinden. Jij wel dus??
Ik heb er 1 vanuit Japan gekocht voor 186 dollar, inclusief verzendkosten. Ik heb het via eBay kunnen doen.
Er is er ook een te vinden voor 175 euro bij Ebay
Wow goed gevonden hoor, die had ik zelf nog niet gespot haha! Reuze benieuwd naar dit horloge, hou ons aub op de hoogte
Ja zeker! Zodra die binnen is zal ik het posten en jou taggen.
Ik kon het toch niet laten, heb 'm ook maar direct besteld in het wit! Dus @Kahan en moi zullen jullie zsm updaten als de twins aankomen in NL
De dials zijn een beetje too much voor mij. Ik pas.
Ik had in eerste instantie ook mijn twijfels over de wijzers (die je natuurlijk zelf nog altijd kan vervangen), maar deze close-ups hebben me bij de witte wijzerplaat overtuigd eigenlijk
Snel bezorgd zeg wauw.
Haha tja… een beetje liefde op afstand is soms goed voor de relatie zeggen ze