Ervaringen met Hyakuichi?

In mijn zoektocht naar een horloge met een witte wijzerplaat uitgekomen bij Hyakuichi… Het merk zegt me totaal niets en een zoektocht op het forum leverde ook niets op, dus dan maar de vraag: iemand die het merk/model kent? Prijzen schommelen tussen de €150 en €200 op het web, dus in ieder geval erg betaalbaar!

12 likes

Die wijzers :woozy_face:

2 likes

Ik vind ze er wel grappig uitzien met die oversized wijzers, bijna een beetje comic achtig of zo? Ik heb er geen ervaring mee maar voor dat geld zou ik het wel aandurven.

Wat een leip ding. Geborstelde bezel vind ik wel interessant. Ook nog een boterhammenplaat. Leuk!

2 likes

Een beetje als een Seamaster 300 met wijzers die door een kleuter van papier zijn nagemaakt…

1 like

Ja, je moet er van houden maar voor er bij zou ik het wel grappig vinden :man_shrugging:

1 like

Miyota 8215 met de bekende stotter en dan een dergelijke secondewijzer :thinking:

3 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem stiekem wel erg gaaf vind…

2 likes

Die klappert lekker over die plaat heen als een student op een technofeest.

5 likes

Cool zo’n “seconde morte” complicatie :ok_hand:

2 likes

Haha ja dit had ik nou ook… Het proberen waard denk ik, made in Japan geeft toch een beetje (misplaatste?) vertrouwen :smiley:

Zou het inderdaad zo erg zijn door het uurwerk wat erin zit?

Hier alleen maar ervaring met de NH35, dit is dus een ander visueel feestje begrijp ik?

1 like

Pablo Picasso zei ooit dat het hem een leven lang heeft gekost om als een vierjarige te leren tekenen, als ik mij niet vergis.

Ik vind ze tof als noviteit, met die haast karikaturale wijzers. Alleen een zwarte bezel op witte plaat is veel van het goede, zou dan liever gunmetal of RVS zien.

Neuh, waarom zou dat misplaatst zijn?