Het Grote incoming topic. Deel V

Mooi Metin!

1 like

Terecht. Ga ik vanmiddag ook weer ophalen bij de kluis. Goeie!

3 likes

Watskeburt??

Oké klinkt als een avontuurlijke week haha, eind goed al goed gelukkig!

Je hebt de Hyakuichi (gezondheid) griep te pakken, proficiat!!

Hier nog wat leesplezier dan:

1 like

Bezel is top uitgelijnd

1 like

Bij mij incoming: Een instrument om bezels te verwijderen.

https://www.amazon.nl/-/en/dp/B08G4WV756/ref=mp_s_a_1_2?dchild=1&keywords=bezel+removal+tool&qid=1619463135&sr=8-2

2 likes

Het lijkt erop dat DPD morgen langskomt, ben heel benieuwd of ik deze week een mooie NA met jullie kan delen :slight_smile:

1 like

Zijn de 4 blokjes ook nog in hoogte verstelbaar?

1 like

Dat hoop ik maar. :grin: Ik heb hem nog niet.

Het is natuurlijk niet het echte spul dat 4 keer duurder is. Dus, wij zullen het zien.

Zuludiver sailcloth met beige stitching incoming voor de spb147.

4 likes

afbeelding

Zin annnn! :star_struck:

15 likes

Proficiat wat n geweldig horloge.
Ik zeg TL4 verdiend

1 like

Incoming!

Nivada Grenchen Antarctic met Champagne dial.

Foto van de Nivada Grenchen website

16 likes

Leuk voor op de Seamaster en Squale :sunglasses:

10 likes

Doe er ook maar een 16mm buckle bij :ok_hand:

Je maakt het ze ook wel heel makkelijk om dat te doen. Het komt in de buurt van een inkoppertje. Dat is geen verwijt naar jou toe, maar meer iets om in je achterhoofd te houden. In Nederland is het over het algemeen een no-no om je rijkdom te tonen, terwijl dat in het buitenland vaak geen enkel probleem is.

Voorbeeldje: als je bij de notaris zit in Nederland en je ziet dat hij een dure auto heeft en een duur horloge, dan denken Nederlanders vaak: “Nou nou, poe poe, is dat nou echt nodig?”

In de Verenigde staten zijn dezelfde tekenen van rijkdom een indicatie dat de persoon goed is in zijn/haar werk of meer algemeen: dat de zaken goed gaan.

Het is een cultuurding. We kijken naar anderen en als zij meer hebben dan ons, dan worden we jaloers of zijn we niet langer gelukkig met wat we hebben. Dat terwijl je alleen naar anderen zou moeten kijken om te verifiëren dat diegene genoeg heeft. :blush:

Los van het feit dat dit een horlogeforum is en we constant naar elkaars materiële rijkdommen zitten te kijken, maar dat is er bij de meesten van ons ingesleten.

13 likes

Nieuwe 39,5mm solar beater voor o.a werk @ €94

Komt waarschijnlijk op een NATO bandje.

Via treasurejuwelier(.nl)

7 likes

Komend weekend deze ophalen

45 likes