Ervaringen met koop via Timezone

Hi,

Ik ben op zoek naar een MKII Stingray en ik heb ook een WTB-topic geopend. Nu heb ik twee aanbiedingen gekregen (vrij snel). Ik ben vrij nieuw met TZ, maar wat zijn jullie ervaringen en is het betrouwbaar?

Alvast dank!

zonder te weten wie de verkopers / aanbieders zijn weet niemand of het betrouwbaar is . ook op TZ zitten particuliere verkopers en niemand kan zien wie jou de aanbieding doet

misschien wel 2 grapjurken OF 2 hele serieuze verkopers met elk 10000+ posts en verkopen elk

Tom doet veel op TZ volgens mij. Afstand is lastig. Check de verkopersprofielen en volg je gevoel…

Ik heb (nog) nooit problemen gehad met aan/ver-koop via TZ.

Is bij mij ook nog steeds goed gegaan.

MKII Stingray? Deze bedoel je? :~:~:~:}:}:~:~:~

Offuhhhh… deze TR1000?

Ik heb hier op het forum nog geen WTB gezien!

@iedereen thanks voor de feedback!

@thieuster: yep, dat is em! TR1000 ziet er ook goed uit, maar ik ga toch meer voor de andere… Ik heb een WTB op het forum geplaatst. Kan alleen het linkje niet zetten…

Ik denk dat die wel gan kome, die twee zijn prachtig. Doen me erg veel aan Blacpain denken.

Hierbij een update: