Hallo allemaal!
Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een gave duiker om mijn collectie uit te breiden. Na veel gezocht te hebben blijft mijn oog steeds weer vallen op de Lorier Neptune V4.
Ik ben erg benieuwd of iemand ervaringen heeft met de Lorier, of waarom jullie voor een ander horloge zouden kiezen.
Wat ik tof vind aan de Lorier:
- 39 mm diameter
- grote kroon
- 200m waterdicht
- elegante wijzers
- vintage look
Hebben jullie ervaringen met dit horloge of voor welk vergelijkbaar horloge zouden jullie gaan?
Ben benieuwd 
3 likes
Tja, ik ken Lorier als de club die een tijd lang uitverkocht was, en op een gegeven moment ook steeds voor Plexi koos. Daarom heb ik er nooit eentje gekocht. En ik ben niet vies van een microbrand duiker op z’n tijd:
Waarom dan wel Serica, Baltic en Yema? Nou, allemaal met bol saffier, allemaal 39mm en twee er van zonder kroonbeschermer. Vintage-uitstraling skindivertjes vind ik gewoon fijn.
De Lorier had er prima bij kunnen zitten, eerlijk gezegd, zeker de gilt versie die je hier toont. Ik moet wel toegeven dat ik een soort van 4-digit sub vibes krijg van de Lorier, dus ik durf te stellen dat de rest misschien iets meer eigen smoel heeft, op één of andere manier.
1 like