Ervaringen met Newton & Sons V-max?

Hallo allemaal,
Ik heb via E-bay mijn oog laten vallen op een Newton & Sons V-max horloge met rood/zwarte ring.
Heeft iemand ervaring met dit horloge? Is het kwalitatief? Het geld waard?
Ik zie alleen maar een jpg en ondanks de
betoverend gedetailleerde en fraaie fotografie op de site heb ik al eens eerder een teleurstelling gekocht via E-bay.
Iemand misschien ook een tip waar te kopen/beste service/beste deal?
Dank alvast voor jullie reacties!

Thijs

Ik heb een jaar of twee geleden eens een Newton Sons gekocht (culture no.1 ). Het horloge zag er naar mijn mening erg mooi uit. Ik had toendertijd nog geen idee van merken enz. Doordat het horloge zo’n 300 euro kostte en er een internetsite van Newton Sons bestaat, was ik er van overtuigd een goede deal te doen.

Binnen een maand was het horloge kapot. Met veel gedoe heb ik het horloge om kunnen ruilen. Paar weken later rammelde het automatische uurwerkje weer als een gek.

Conclusie: Newton Sons heeft leuke modellen maar kwalitatief zijn ze echt waardeloos. Zeker geen paar honderd euro waard.

Ik zou heel graag de newton Sons Culture no. 1 willen hebben. Als u garandeerd dat het horloge van goede kwaliteit is en mij daadwerkelijk 2 jaar garantie erop geeft…ben ik op z’n minst geinteresseerd in uw prijs.