Ervaringen met service Frederique Constant

Beste forumleden,

Ik vroeg mij af of enkelen van jullie ervaring hebben met een servicebeurt voor hun Frederique Constant horloge. Begin september heb ik die van mij naar de AD in de buurt gebracht. Vanwege het manufacture uurwerk moest deze helemaal terug naar Zwitserland voor herstel, omdat het ‘verzamelpunt’ in NL hier niet aan sleutelt.

Nu ben ik benieuwd wat voor termijn ik het horloge terug kan verwachten. De AD kan niet heel veel vertellen, omdat ze simpelweg geen updates krijgen. We zijn inmiddels bijna 3 maanden en heel wat telefoontjes verder. Daarom stel ik de vraag hier maar. Bedankt!

1 like

Kan lang duren :expressionless: ze hebben het druk en dat heeft gevolgen voor de termijnen. Ik had een FC hybrid die 4 keer(!) voor herstel naar CH is gegaan. Hierdoor heb ik het horloge effectief 9 maanden van de twee jaar in handen gehad. Uiteindelijk de koop laten ontbinden vanwege wanprestatie. Hier had de verkopende partij ook de hand in overigens.

1 like

Ik had een vastloper, onder garantie naar de AD ( v grinsven den Bosch) duurde kleine 3 mnd. Vond ik wel volgens verwachting…

1 like

Groot gelijk. Hier zit een perpetual calendar functie met moonphase in, dus ik hoop niet dat het nog langer duurt.

1 like

Duidelijk, dan ben ik benieuwd of het wachten er bijna op zit.

1 like