Ervaringen met Van Wylick Watches

Dag iedereen,

Onlangs kwam ik een mooie Omega Seamaster Ceramic tegen op http://vanwylickwatches.nl. Iemand ervaring met Van Wylick Watches?

Hallo Teunan87,

ik heb ongeveer een jaar geleden een Omega Seamaster 300m in het zwart gekocht bij Van Wylick. Tom heeft me destijds goed geholpen en alle informatie was betrouwbaar. Erg prettig contact.

Ook nu heb ik nog contact met ze over het laten servicen van mijn Seamaster. Kwam met goed advies. Daarnaast is hij nu op zoek naar een Meistersinger en Tag Heuer voor me, dus als het lukt ga ik nog meer aankopen bij ze doen.

Jaap

Beste Teun,

Ik heb onlangs een jaeger lecoultre master compressor geographic bij Tom gekocht,
en in 1 woord geweldig super klok en zeer goede contact en afwikkeling.
Dus echt een aanrader.

Mvgr, Wilco

In ieder geval twee onbekende forumleden, die als eerste post graag willen delen hoe geweldig die tent is…beetje doorzichtig.

Beste Bert,

Als je even naar de site van van Wylick watches gaat zie je dat ik 2 maand geleden een Jaeger leCoultre Master Compressor Geographic heb gekocht.
En de afhandeling en contact met Tom was mijns inziens perfect.
Dus daarom spreek ik ook lof uit over contact en afhandeling, en ja ik ben nieuw op deze forum, maar ja eens moet toch de eerste keer zijn of niet.
En ik als horloge liefhebber hou van zulke forums/sites.

Gr. Wilco

Wilco1979 Schreef:

Beste Bert,

Als je even naar de site van van Wylick watches
gaat zie je dat ik 2 maand geleden een Jaeger
leCoultre Master Compressor Geographic heb
gekocht.
En de afhandeling en contact met Tom was mijns
inziens perfect.
Dus daarom spreek ik ook lof uit over contact en
afhandeling, en ja ik ben nieuw op deze forum,
maar ja eens moet toch de eerste keer zijn of
niet.
En ik als horloge liefhebber hou van zulke
forums/sites.

Gr. Wilco

Dat zegt dus niks. Alsof medewerkers/belanghebbenden geen respons op de eigen site zouden kunnen plaatsen…

Als je het toch niet vertrouwd neem dan contact op met Tom, of koop er een horloge.
Beetje sneu dat er op zo’n forum van die argwanende mensen zitten en te lui zijn om zelf met de desbetreffende persoon contact op te nemen.

Die positieve ervaring met Van Wylick Watches kan ik onderschrijven. Tom is professioneel, zeer helder en geduldig in de communicatie en zijn nieuwe modellen zijn schappelijk geprijsd.

Wilco1979 Schreef:

Als je het toch niet vertrouwd neem dan contact op
met Tom, of koop er een horloge.
Beetje sneu dat er op zo’n forum van die
argwanende mensen zitten en te lui zijn om zelf
met de desbetreffende persoon contact op te nemen.

Sneu? Dit soort doorzichtige promotie ja is inderdaad sneu ja.

Zolang jij daar geen horloge koopt kan je helemaal niet oordelen.
Ik en velen met mij wel.

Je hebt helemaal gelijk Bert!!! een prettig leven in je eigen wereld.

Wilco1979 Schreef:

Je hebt helemaal gelijk Bert

Weet ik.

Vandaag heb ik een afspraak gemaakt met Tom voor de Planet Ocean 45,5 mm. De site van Van Wylick ziet er goed uit maar ook per mail en aan de telefoon merk je dat je te maken hebt met iemand die gegrepen is door de passie van horloges. Niet met een handelaar op zoek naar het snelle geld. Ik kijk uit naar mijn eerste Omega van Tom(!)

Heeft er ook nog iemand anders die langer lid is of actiever op het forum is al ervaringen met deze zaak? De ervaringen in dit topic neem ik met een grote korrel zout namelijk.

Ik ben op zoek naar een horloge en deze aanbieder heeft er een staan, maar twijfel dus nog. Ervaringen zijn welkom.

Jaap-Wim Schreef:

Heeft er ook nog iemand anders die langer lid is
of actiever op het forum is al ervaringen met deze
zaak? De ervaringen in dit topic neem ik met een
grote korrel zout namelijk.

Ik ben op zoek naar een horloge en deze aanbieder
heeft er een staan, maar twijfel dus nog.
Ervaringen zijn welkom.

:D… Zij zijn zo tevreden dat ze speciaal hiervoor een account hebben aangemaakt…

Maar serieus. Zelf geen aankoop gedaan, wel mailcontact gehad, dat verliep prima. Ken wel twee mensen die een keer een aankoop hebben gedaan, geen bijzonderheden, gewoon oké.

Precies, dat bedoel ik, en verder posten ze ook niets meer daarna. Weinig toegevoegde waarde m.i.

En bedankt voor je reactie, daar kan ik al wat meer mee. Vermoed zelf ook wel dat het goed zit, vind 'm alleen bij sommige horloge’s nogal prijzig.

Omega Seamaster PO gekocht via Tom…
Wist wat ik kocht dus heb laten opsturen.
Prima prijs, prima communicatie en perfect (gratis) aan huis geleverd.
Voor herhaling vatbaar (tu)