Ervaringen met wachtlijsten

Hoe is jullie ervaringen met wachtlijsen bij Gassan en Schaap en Citroen.
Heb onlangs een horloge besteld waarvan de wachttijd 9 maanden is. Kan dat echt zo lang gaan duren, of is dit een manier om mij zoet te houden. Ik vind 9 maanden namelijk best lang voor een datejust.

1 like

Het forum staat vol met topics waarin de wachtlijsten ter sprake komen.

https://www.horlogeforum.nl/search?q=Wachtlijsten%20rolex

5 likes

Valt reuze mee. Serieus.

Ik ga hier even voor zitten, heerlijk weekendtopic! Als de mieterse bende straks wakker is kunnen we weer los over het beleid van Rolex, AD’s en wat dies meer zij. Lekker. Koffie, iemand? :wink:

21 likes

Ik wilde een sub en had anderhalf jaar tijd voordat ik hem “nodig” had. Werd ivm een afzegging na 3 maanden gebeld.
Dat is mijn enige ervaring met wachtlijsten.

Ze vertelden me dat ze hun eigen klanten voorrang geven boven mensen die bij 4 vestigingen op een lijst willen. Ze proberen handelaren uit te sluiten

1 like

Zie het als je baby…

20 likes

Waaronder het door ts zelf aangemaakte topic net een dag daarvoor :stuck_out_tongue:. De conclusie lijkt me dat er niks zeker is. Je kan over een week al gebeld worden, maar het kan ook nog de besproken 9 maanden duren.

4 likes

Ik heb enorm met je te doen. Wat een probleem! Wij (je HF vrienden) zijn er voor je om je door deze enorm moeilijke fase in je leven heen te helpen. En als dat onvoldoende mocht blijken te zijn, kun je altijd nog professionele hulp zoeken :wink: :joy:

3 likes

9 maanden voor een Datejust :neutral_face:

Welk model heb je besteld?

Als je dat specifieke model dat je besteld hebt nu heel graag wilt hebben dan valt 9 maand nog wel weer mee.

Blijkbaar :wink:

Ja

Goed topic dit, nu al :wink:

3 likes

Nou als er in die periode een kind gebaard kan worden dan moet het met dat stukkie staal ook wel lukken.

6 likes

:confounded:

Elke dag een wachtlijsttopic openen. #doeslief #doesnormaal

@rolex_lover90 Hier kan je verder gaan in je eigen topic:

2 likes

Misschien een wachtlijst opstellen voor wie er een wachtlijst-topic mag openen.

7 likes

En korting. Dat hoort erbij.

1 like

Het is niet eens voor hem zelf.
Dit zegt hij in het andere topic:

2 likes

Langer nog. Ik verwacht dat je hem niet gaat krijgen

1 like

Dat baren van een kind duurt toch (hopelijk) geen 9 maanden? :flushed:

(kinderloos, dus geen ervaring :slight_smile: )

1 like

nou ja , de hele productietijd en zo .:rofl:

1 like

Dit dus. Ze hopen gewoon dat je het na 9 maanden vergeten bent.

Wachtlijsten is een vriendelijke versie van 'fuck off , your not getting it ’

2 likes