Ervaringen met wachtlijsten

Jaa precies…, heb dat enkele keren gehad met het reserveren van een mobiele telefoon bij een shop van bekende providers… inmiddels jaren later… moet nog steeds geïnformeerd worden… :roll_eyes::grin:

Uiteindelijk wel elders weten te bemachtigen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

:smiling_imp:

Vlieg je effe op en neer naar Hong Kong .

Daar vinden ze wachten nml een extreem domme activiteit .

1 like

Is dit serieus waar??

Chinezen en wachtrijen?

Leuk om eens mee te maken. Zorg wel dat je op een afstandje staat.

Stephen Lynch?? Briljante nummers heeft die gast. Vooral “Tiny mustache”

Moet je eens langs een Louis Vuitton winkel lopen, daar staan ook wachtrijen met relatief veel Chinezen.

De enige wachtlijst waar ik vrijwillig op sta, is die voor een North Arm Skaha 2. Inmiddels al een maandje of drie. Volgens de laatste schatting nog een maandje of vijftien.

Voor een horloge, en dan zeker wanneer het een exemplaar betreft dat gemaakt wordt door een grote fabrikant die beschikt voor alle mogelijke resources, denk ik er niet aan om op een wachtlijst te gaan staan. Dat is kunstmatige schaarste, en ik ga mezelf echt niet vernederen door daar aan mee te doen.

My 2c, natuurlijk.

2 likes

Is geen

2 likes

Bijna…nog ff

1 like

Hoe dan ook hoef je in China of Hong Kong doorgaans niet lang te wachten op je lijst. :ramen:

10 likes

Nope…die is allang bekend bij Xi JinPing en zijn matties

1 like

Qua inwoners komt het aardig overeen :stuck_out_tongue:.

1 like

:wink:

2 likes

Eff voor de minder snuggere😁

1 like

Nou inderdaad, dat duurde nog een uur en twintig minuten. We zullen de zon en het bier maar de schuld geven. Zelfs woordkoning

had het niet in de smiezen en dat is toch een halve Aziaat.

1 like

Ja Jezus man…als tegenwoordig zwarte Piet, Kerstman en Indianen feestjes taboe zijn verwacht ik hier toch geen “sambal bij” glapjes :see_no_evil:

2 likes

Ik vraag mijzelf eigenlijk af welke merken en modellen behalve Rolex ook een wachtlijst hebben.

Jammer dat hij gesloten is. Was eigenlijk wel benieuwd. :neutral_face::-1:t2:

Gaat nergens meer over.