Onlangs plaatste ik een bestelling bij WatchTool.co.uk voor wat Bergeon horlogetools.
Ondertussen zijn we 9 dagen verder en ik zie dat mijn order nog steeds niet verwerkt is (terwijl het onmiddellijk werd betaald via PayPal en alles op stock zou moeten geweest zijn). Ook krijg ik geen enkele reactie op mijn mails ivm een status update ;-(
Heeft iemand hier al items gekocht ?
Ervaringen ???
Google maar eens, best veel ellende >X.
Meteen claim openen bij Paypal.
En niet alsnog betalen als ze toezeggen dat het toch komt, want dan kan je nog een keer claimen.
Ik ben afgelopen voorjaar in het schip gegaan met deze oplichters!
Het is een verschrikkelijk bedrijf als ik alle ellende op TZ-UK mag geloven. Er lopen daar meerdere topics over watchtool.co.uk.
Ze leveren sporadisch wat (vaak als er een claim bij PP loopt) maar reageren eigenlijk nooit (ook niet op telefoon). Zoals Robbie zegt zou ik ook meteen een claim openen.
http://www.watch-tool.de/home.php is een stuk meer betrouwbaar.
Na 2 informatieve mails - 1 informatieve online enquiry - 1 annualtie mail … allen zonder enige reactie, heb ik nu via PayPal een claim ingediend.
Fingers crossed …
Heb me wel al een paar keer op het hoofd geslagen dat ik geen research gedaan heb prior mijn bestelling. Dit is gewoon een bende proff. oplichters als je de reviews mag geloven (en mijn eigen ervaring tot nog toe) ;-(
Kunnen we geen rubriek openen onder de noemer ‘oplichters’ ?
Kwestie van te vermijden dat nog mensen in deze val trappen ;-(
Slider@7 Schreef:
Na 2 informatieve mails - 1 informatieve online
enquiry - 1 annualtie mail … allen zonder enige
reactie, heb ik nu via PayPal een claim
ingediend.
Fingers crossed …
Heb me wel al een paar keer op het hoofd geslagen
dat ik geen research gedaan heb prior mijn
bestelling. Dit is gewoon een bende proff.
oplichters als je de reviews mag geloven (en mijn
eigen ervaring tot nog toe) ;-(
Kunnen we geen rubriek openen onder de noemer
’oplichters’ ?
Kwestie van te vermijden dat nog mensen in deze
val trappen ;-(
Er is een compleet deel van dit forum voor: ervaring met (ver)kopers.
Idd, maar daar staat alles door elkaar (pos. en neg.) en na enkele dagen staat het zelfs niet meer op de eerste pagina. Voor dergelijke oplichters zou je een aparte rubriek kunnen voorzien of minstens een sticky … Soit, just my 2 cents …
Ondertussen heb ik mijn geld gelukkig volledig terug via Paypal (tu)
Heeft welgeteld 1 dag geduurd voor ze een beslissing genomen hebben mbt mijn claim : toch nog een lichtpuntje 
Slider@7 Schreef:
Idd, maar daar staat alles door elkaar (pos. en
neg.) en na enkele dagen staat het zelfs niet meer
op de eerste pagina. Voor dergelijke oplichters
zou je een aparte rubriek kunnen voorzien of
minstens een sticky … Soit, just my 2 cents …
mwoah, ik gebruik meestal eerst even de zoekfunctie voor dat subforumgedeelte.
ik vind t dan wel fijn om per (ver)koper te zien wat de ervaringen zijn. anders zie je alleen de positieve of negatieve dingen.
Ondertussen heb ik mijn geld gelukkig volledig
terug via Paypal (tu)
Heeft welgeteld 1 dag geduurd voor ze een
beslissing genomen hebben mbt mijn claim : toch
nog een lichtpuntje 
eind goed, al goed. toch wel fijn zo n vangnet.