Ervaringen met Worldtimers en even voorstellen

Hallo mede horlogeliefhebbers,

Kort even voorstellen. Ik lees nu ruim een jaar mee op dit forum en ben erg snel verslaafd geraakt. De collectie begint langzaam te groeien en bestaat uit de volgende modellen:

  • een vintage gouden Omega,
  • een Ballast Bright Star,
  • een Raymond Weil Tradition
  • een Orient Ray (gekocht van forumlid)

Bescheiden merken en modellen maar een van de grails zal vast een keer komen. De lijst grail is momenteel erg lang (voornamlijk duikers als de SMP 300 ceramic, Pelagos, Oris Aquis en dan nog zo’n 20 stuks). Maar ook dressers en vooral maanfase. Mijn smaak zal zich dus nog verder moeten ontwikkelen.

Dan deel twee van deze post.

Een oude wijsheid stelt: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat waarschijnlijk ook zo.

Dat gezegd hebbende kwam ik op Marktplaats de volgende advertentie tegen: http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/a1004802167-frederique-constant-automaat-maanstand-nieuw.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Mooi klokje en mijn oogjes begonnen te glinsteren.

Maar, heeft iemand ervaringen met deze partij? Prijzen die op ongeveer de helft liggen van de adviesprijzen en dan via Marktplaats… Onwaarschijnlijk dat dit klopt. Anderzijds, dit kan de uitzondering zijn die de regel bevestigd. Wellicht een uitlopend model oid? Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand me wat informatie kan verschaffen.

Vriendelijke groet,

Rens

Groet en welkom.
Worldtimers is een internet bedrijf dewelke steeds enkele horloges aan uitverkoopprijzen verkoopt en enkel via marktplaats aanbiedt.
Daar ze steeds slechts enkele modellen in de verkoop hebben vermoedt ik dat ze ergens stocks opkopen.
Ze doen al een hele tijd zaken op deze manier dus zullen ze wel betrouwbaar zijn.
Let wel, geen garantie, heb er nog nooit gekocht.
Wat ik zou doen is vragen of je het gekozen model bij hen kan ophalen, heb je zekerheid.

vinrouge Schreef:

Groet en welkom.
Worldtimers is een internet bedrijf dewelke steeds
enkele horloges aan uitverkoopprijzen verkoopt en
enkel via marktplaats aanbiedt.
Daar ze steeds slechts enkele modellen in de
verkoop hebben vermoedt ik dat ze ergens stocks
opkopen.
Ze doen al een hele tijd zaken op deze manier dus
zullen ze wel betrouwbaar zijn.
Let wel, geen garantie, heb er nog nooit gekocht.
Wat ik zou doen is vragen of je het gekozen model
bij hen kan ophalen, heb je zekerheid.

==========

€ 799.- OPHALEN of verzenden. :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom Rens op dit energieke, leerzame en vooral ook plezante Horlogeforum!!
Een mooie verzameling horlogerie heb je!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom!

vinrouge Schreef:
-------------------------------------------------------.

Let wel, geen garantie,

Op de advertentie staat met garantie. Of t fabrieksgarantie v frederique constant is of hun eigen garantie weet ik niet.

Geen garantie op dat wat ik beweerde. Omdat ik geen ervaring heb met de verkoper.

vinrouge Schreef:

Geen garantie op dat wat ik beweerde. Omdat ik
geen ervaring heb met de verkoper.

Ah, las t ff anders

Zeer prettig zaken gedaan met Eric van Worldtimers. Na telefonisch contact werd het horloge opgestuurd voordat hij het geld op de rekening had. Waardeer zijn manier van zaken doen en kan Worldtimers dus ook van harte aanbevelen.