Ervaringen met Yema horloges.?

Hoi mensen.
Op youtube zie ik blijkbaar enkel maar positieve reviews…
Graag enkele meningen/reacties van mensen met ervaringen met deze horloges.
Ben ook wel geïntereseerd in de superman heritage collectie, vandaar

Dank u
Thomas

Heb je het Yema topic al eens doorgekeken?
Yema only topic - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

1 like

Samenvattend: vele mensen zijn enthousiast over hun Yema horloge. Een enkeling is zwaar teleurgesteld, vooral in de (slechte) klantenservice.

3 likes

Ik ben grote grote blij met mijn Yema Speedgraf

Zit goed in elkaar en is (imo) erg mooi. Een 39MM grote, automatische, chronograaf voor deze prijs is daarnaast ook wel een redelijk unicum.

4 likes

Wat is jouw polsmaat ongeveer? Lijkt flinke lug to lug te hebben?

Erg blij met de mijne! Mooi en apart uitziend horloge, draag 'm graag.

Liep slecht en contact opgenomen met Yema. In tegenstelling tot anderen hier, prima geholpen. Direct, niet heel vriendelijk maar ook niet onvriendelijk, gewoon een beetje Frans, niks mis mee. Horloge opgestuurd en binnen een maandje volledig nagekeken en gerepareerd teruggestuurd zonder kosten. Loopt nu weer als een zonnetje aan de Franse Riviera!

5 likes

Polsmaat is 18/18,5 ongeveer. Lug to lug is volgens mij 48mm. Hij valt behoorlijk “binnen” mijn pols, zoals ik het graag zie

4 likes

Met mijn Superman ook problemen gehad. Lock mechanisme functioneerde niet. Snel en adequaat opgelost.
Is alweer een jaar of 2 geleden maar prima ervaring. Inmiddels de deur uit want dat lock mechanisme irriteerde mij.

Die speedgraf van @Drebin doen mij twijfelen er toch weer een te kopen. Prachtig horloge!

2 likes

Top !
Foto van je vorige Yema Superman?

1 like

Dobberend in de Mekong delta. Happy days

8 likes

Yema superman hier. Is echt een fijn horloge en heeft ook een unieke vibe.

1 like

Laatst deze even omgehad. Ik vond hem heel gaaf in het echt.

3 likes

Nou, ik heb wel ervaring met Hema horloges.

En eerlijk gezegd heren, en dames ook, dat was niet al te best :grin:

2 likes

Hij is inmiddels alweer een tijdje weg maar de Superman 39 was echt een prachtig horloge van goede kwaliteit. Alleen een beetje te klein naar mijn zin.

3 likes

Top! Succes met de verkoop.

1 like

Erg tevreden. In de categorie betaalbare, retro, racing chrono’s heeft Yema me overtuigd:

Disclaimer: dan heb ik het vooral over de algemene kwaliteit en afwerking. Qua Yema uurwerken heb ik geen ervaring; in mijn Rallygraf zit een Seiko mecaquartz.

2 likes




Twee stuks hier. Erg tevreden mee, geen problemen.

En ondanks de 19mm lug width en de dikte van de horloges zijn het comfortabele bandensletten die het goed doen op leer, rally, tropic en NATO. Het is echt bizar.

4 likes