Ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met horloges van RZE. De Resolute 36 lijkt me qua prijs/kwaliteit verhouding een zeer aantrekkelijk horloge. Echter heb ik geen beeld van bijvoorbeeld de bouwkwaliteit van deze horloges.
Ik heb goede ervaringen met de 1e generatie van de RZE Valour 38. Zat zeer degelijk in elkaar. Uurwerk was een eenvoudige Seiko NH38, maar liep prima. Kroon voelde ook goed.
Toendertijd bij watchbandit.com gekocht in Duitsland, scheelde importkosten…
Ik heb een Resolute met gele wijzerplaat en hij loopt heel netjes en kast en wijzerplaat zijn fraai afgewerkt.
Opwinden gaat soepel en formaat en schroefdraad van de kroon zijn opvallend prettig.
Persoonlijk vind ik echter dat ze inmiddels wel een tikje hoog zitten kwa prijzen, maar dat is misschien persoonlijk.
Ik heb een Valour Chronograph gehad. Heel mooi afgewerkt. Serienummer engraved. Mooie afwisselende vlakken gepoliijst en gebrushed (op titanium dan nog). Heb het recent verkocht (niet via dit forum, want dat lukt helaas niet) omdat ik de quartz chrono een beetje ondermaats vond. Producent reageert ook vlot op vragen overigens. Hou ook de refurbished modellen op de site in het oog!
Heb zelf deze gehad. Helaas kwam de verf los van de cijfers op de bezel. Op de foto bij de 30 maar later ook op meer plekken. Voor de rest een prima horloge voor het geld.