Reduced is een leuk dingetje dat goed valt op de pols, alleen een eta met dd chronograaf module waardoor de kronen niet op 1 lijn staan. Pro is uurwerk technisch en historisch interessanter.
Enkele jaren geleden heb ik de reduced gehad. Ik heb deze weer snel verkocht aangezien ik het horloge ondanks mijn smalle polsen te iel vond. Ik heb al weer geruime tijd een professional. Deze valt perfect om mijn pols en draagt erg prettig. Echter is de reduced geen slecht horloge, maar anders. Als je er nu eentje scherp in kunt kopen en uiteindelijk voldoende hebt kunnen doorsparen, kun je 'm ook wel weer goed verkopen. Je hebt dan die periode al wel een Speedmaster om je pols gehad!
Succes met je overweging!
Leuke discussie die volgens mij al eens eerder voorbij is gekomen.
Ooit komt hij er maar denk dan wel een reduced omdat ik een automaat plezieriger vind.
Kwalitatief zijn het beide toch prima horloges?
DSOM is bugetair gewoon niet haalbaar, tenzij het staatslot me gunstig bedeeld dit jaar…
Ik zou er nu eentje kopen als je een goede deal weet te vinden en ondertussen doorsparen voor de Professional.
Er is genoeg vraag naar dus je bent hem ook zo weer kwijt en je krijgt alleen maar meer zin om een professional te kopen.
Wat een onzin verhaal…
Er zijn veel meer varianten van een professional dan van een reduced…
Ik zou zeggen koop eens moonwatch only…