Ervaringen Tag Heuer Formula 1 Calibre 7 "Batman"

Vorige week ben ik een paar dagen naar Parijs geweest en ondanks dat ik op verschillende fora had gelezen dat Parijs niet de beste plek is om leuke horlogedeals te vinden ben ik natuurlijk toch bij iedere ‘horlogerie’ die ik tegenkwam naar binnen gegaan.

Bij de Tag Heuer boetiek heb ik de Calibre 7 GMT gepast en was direct verkocht. Helaas voor nu iets boven mijn budget dus besloten door te sparen. Het enige jammere aan dit horloge vond ik de aluminium bezel ipv een keramische. Ondanks dat de bezel erg mooi is ben ik bang dat deze makkelijk zal krassen/beschadigen. Daarom zou ik graag naar willen weten of iemand op het forum dit horloge heeft (gehad) en zijn ervaring ermee zou willen delen.

Geen ervaring mee, maar volgens mij heeft er bij Ten2Two (klik) er lang een te koop gestaan voor een schappelijke prijs.

Ik denk dat je, als je even zoekt, hem voor een stuk lagere prijs (dan de prijs in Parijs) kunt vinden. Doorgaans schrijven de Tag Heuers toch wat meer af.

Ha Jongejan!
Ben via google op jouw topic en deze forum gekomen :slightly_smiling_face:
En was eigelijk wel benieuwd of je het uiteindelijk nog hebt gekocht en ervaring.
Of iemand anders?