Ervaringsdeskundigen op Halios gebied?

Al een tijdje aan het oriënteren voor een nieuw horloge, en mede dankzij jullie op hele nieuwe ideeën gekomen. Vind de Hamilton (Khaki / Lord Hamilton Auto Chrono) klokjes erg mooi, maar niet echt heel apart ofzo.

Mijn oog is ook gevallen op Halios, met name de Delfin, maar ook de Tropik.

Mijn vraag is alleen, zijn er mensen die hun ervaringen willen delen met:

Ik zal moeten afwachten tot die Delfin leverbaar zal zijn. Voor de Tropik gaven ze aan dat ie voorjaar 2013 komt, maar ik kan ze niet vinden. Iemand die beter op de hoogte is van hoe dit zit?

Dank alvast!

Is de hamilton scuba niks voor je dan? Heb m zelf ook besteld :slight_smile:

Best mooi met de dag/datum aanduiding toch?

Mooi ding, moet ik zeggen! Maar niet zo mooi als de Halios imho. Ook lastig te verkrijgen denk ik, of niet? Kende hem ook niet, wel origineel hoor.

Zijn er minstens 2 die al de Tropik Bronze hebben…

Zelf geen ervaring mee, maar vind ze er wel goed uitzien.

De halios is inderdaad ook erg mooi! Nee valt wel mee, via de hamilton dealer gewoon op zicht te bestellen :slight_smile:

Halios (tu)

Volg ook de facebook site…

.eu is van de nederlandse verdeler. Dit is dezelfde verdeler als magrette :slight_smile:
Tropik schijnt er aan te komen. Halios is erg klein en is afhankelijk van oosterse leveringen. Het duurt dus helaas nog even. De B wordt al verstuurd (groen al op)… de S komt dus iets later…

de nederlandse verdeler leest hier mee denk ik :slight_smile: dus misschien kan hij meer duidelijkheid verschaffen…

Top Frenk, dat geeft al wat meer duidelijkheid waarom het langer duurt dan aangekondigd. Volg de FB site nu inderdaad ook.

Hopen dat die Nederlandse dealer hier van zich laat horen, en meer duidelijkheid kan geven.

Ik heb zelf 2 Halios horloges (oranje/zwarte Laguna en Puck Aqua DLC) en de groene TropikB komt als het goed is binnenkort en ik kan daar niets anders dan positief over zijn. Ik vind de horloges van een heel goede kwaliteit en voor een hele mooie prijs en ik ze behoren tot mijn favoriete horloges.

De 2 horloges die ik al heb zijn 2e hands, dus ik heb ze niet rechtstreeks via Canada of Nederland gekocht, maar ik heb wel al met beide partijen contact gehad en de TropikB is via Stephan (.eu) besteld. Stephan is hier natuurlijk goed bekend en ik heb ook al verschillende Magrette’s bij hem gekocht en mijn ervaringen daar over zijn ook niets dan positief. Ik heb bij Jason (.com) ook een isofrane gekocht voor de Puck en ook dat ging allemaal heel erg soepel. Binnen een week had ik hem binnen vanuit Canada (tu).