Ervaringsvraag horlogebanden monsterwatches, uncle, islander

Ik heb zelf een stalen band van Uncle gekocht voor mijn Seiko Flightmaster, maar ik was er eigenlijk helemaal niet zo tevreden over. De band voelde vrij goedkoop aan naar mijn mening, en tot overmaat van ramp kwam er een schroef die de eindlink aan de band hield los, waardoor mijn horloge tegen de grond kletterde. Ik was zelf niet aan die schroef geweest, dus het is niet zo dat ik ze niet goed genoeg had vastgedraaid.

Gelukkig heb ik wel zonder problemen mijn geld teruggekregen, maar hier komen er alvast geen Uncles meer in huis na die ervaring. Vriendelijke mensen, dat dan weer wel!

2 likes

Monsterwatches ook gekocht voor een Seiko SKX - mooie band, tevreden.
Uncle band gekocht voor mijn Tudor GMT, inclusief de links om de originele vouwsluiting over te zetten. Helemaal top!

1 like

Ik heb een jubilee voor mijn snxs79 gekocht bij monsterwatches. Voor mij was het gewicht dat doorslaggevend was. Bij Ali zijn gelijkaardige banden mss de helft van de prijs maar ik vermoed dat ze lichter zijn van gewicht, alsook bij Islander, waar het dan dubbel zo duur is dan bij monsterwatches. De standaard band van Seiko vond ik ook te licht naar mijn gevoel. Ik heb geen spijt van mijn aankoop en draag hem graag.

1 like