Knap gedaan, vooral die bezel!
Hoort Rotary ook bij die firma? Ik heb wel nog een Lero. Ook één van de vele merken van S Kocher
Knap gedaan, vooral die bezel!
Hoort Rotary ook bij die firma? Ik heb wel nog een Lero. Ook één van de vele merken van S Kocher
Een hele verfijnde Royce, die @basvg snel in topconditie heeft afgeleverd. Er valt veel meer te zien onder het glas, dan ik verwacht had. De wijzerplaat oogt egaal, met wat patina. Maar in de macro-stand zie je de metaalbewerking heel duidelijk. Dat verklaart in bepaald licht de verrassende sunburst.
Heel blij net deze aanwinst.
Dit bandje is heel donkerbruin, bijna zwart. Misschien dat er een keer iets spannends op komt.
NA: De Eska St. Moritz is gearriveerd. Het zwart lederen 18mm bandje vervangen door 20mm suede uit hetLichtblauw.
Royce & Eska op de bovenste rij.
Radiant eronder.
Zo’n fijn gevuld doosje had ik begin dit jaar niet verwacht.
Deze is leuk. Dialed to the max.
Kijk maar uit! Hoe groot is je kast?
Via @basvg kreeg ik de tip om serieus naar deze te kijken. De verkoper was alleraardigst (misschien typerend voor Royce dragers?) en nádat we het over de prijs eens waren meldde hij nog dat ik verrast zou zijn over de staat. Dat laatste had ik ook heel argwanend kunnen opvatten, maar zo zit ik niet in elkaar, ik ben tenslotte ook een Royce drager!
Je voelt het al aankomen. Ik was dus echt verbaasd over de vrijwel nieuwstaat. Zelfs de sticker zit nog op de achterplaat, zij het licht versleten. Verder zie ik met het blote oog geen gebruikssporen. Er zat een 18mm Nato op, die heb ik vervangen door een ruwe, bruingrijze 19mm Rallye met een lekkere dikke, semi-curved aanzet. Dat past beter bij dit horloge. Stoer, chique en stijlvol. Dit bandje had ik eerder uit het lichtblauw gevist. Je kunt tenslotte nooit genoeg 19mm op voorraad hebben!
Onder het glas valt genoeg te ontdekken. Dus dat ga ik vandaag op mijn gemak doen. Ik ben een blij ei!
Hij is fraai! Wat voor auto zit je in?
Ook mooi!
Zo hee! Mooie dingen!