Ik zou nu toch wel graag een handopwinder erbij willen hebben. Ik heb al een search gedaan op het forum maar heb nog wat vragen.
Ik zoek een simpele klok, mag zonder datum en hooguit met datum. Ik wil geen andere complicaties.Diameter 38 - 40 mm en prijs max €350,- Zelf ben ik uitgekomen bij deze Khaki Field Officer Handwinding Het lijkt mij een leuk horloge al ken ik het alleen van het net. De ETA 2804-2 heb ik verschillende verhalen over gelezen maar ik denk dat het wel een goed uurwerk is. Ik heb verder maar weinig horloges met handopwinder kunnen vinden rond dit budget. Zijn er nog andere andere alternatieven die overeenkomen met mijn wensen? Het hoeft niet per se een ETA, of dit ETA uurwerk te zijn. En ik hoor ook graag eventuele ervaringen met dit uurwerk.
Alvast bedankt voor het meedenken en ben benieuwd wat er nog meer is
Als dat die C5 is dan heb ik die gezien. Ik heb zelf nog een hele mooie dresser daar staan omdat ik die te weinig kan dragen. Zoek wel wat meer casual. Bedankt voor de tip, het is wel een prachtig exemplaar.
Al die filmpjes heb ik wel gezien en meerdere keren Ik ben wel benieuwd naar het uurwerk. Je zegt dat het lawaai maakt, dat is dan bij het opwinden? Is dat vergelijkbaar met het opwinden van een 2824-2?
Als het horloge loopt en het ligt naast me op mijn nachtkastje hoor ik het tikken. Heb ik bij mijn andere horloges niet. Zal denk ik de veer zijn.
Weet niet of andere hier een toelichting over kunnen geven. T is niet vervelend kan er wel van genieten.