ETA 2893-2 laten afregelen

Iemand tips voor een adres in de buurt van Nijmegen? En een prijsindicatie? Horloge is 2 maand oud maar loopt zon 1 tot 2 minuten per dag voor. Nu las ik dat je ze wat beter kan afstellen?

Klokje is nu ongeveer 1,5 maand gedragen elke dag. Betreft een Steinhart ocean one gmt

Eugene van Baal

Doet die ook klokjes die daar niet gekocht zijn? Daar heb ik geen ervaring mee namenlikk😁. En heb je zo ongeveer een idee van de kosten, en waterdichtheid naderhand?

2 maanden oud? Terug naar Steinhart dan toch?

ja als daar nog garantie is…

ben je hem wel eventjes kwijt

Uiteraard is er garantie, maar wil niet een klok weken kwijt zijn voor iets wat minuten duurt… zal hem snachts eens face down neerleggen, net weer gelijk gezet en liep 80 seconden afwijkend van de vorige keer gelijk zetten… en dat is zeker een paar dagen terug dus die 1-2 minuten is erg overdreven! Bedankt voor de tip Candide.

Topic mag op slot​:ok_hand::+1:

1 like

Mijn Ocean two liep na bijna 2 jaar 1 minuut per dag voor, ik heb hem toen onder garantie teruggestuurd en ze hebben hem gerepareerd. Dus als het je niet uitmaakt dat je hem 6 tot 8 weken kwijt bent, zou ik dat doen.

Als je hem echt alleen in Nijmegen wilt laten afregelen even naar Disveld brengen. Doet voor zover ik begreep bijna alle reparaties voor van Baal.

1 like