Deze Eterna is een van de horloges die ik nog steeds bijzonder mooi vind, maar die ik toch nauwelijks draag. Ik heb hem indertijd gekocht vanwege de prachtige structuur op de wijzerplaat, en het feit dat het een quartz is zonder secondewijzer. Het is niet echt een dresswatch, maar hij komt aardig in de richting.
Hij mag nu dus door naar een andere liefhebber.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (alleen te koop)
Merk en model: Eterna Eternity
Diameter: 40mm
Leeftijd: onbekend, waarschijnlijk 2018-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2021 (ik ben eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: garantiekaart van Niglo
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, Eterna-garantiekaart niet ingevuld.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, in overleg
Conditie (krassen, werking etc): 99%, m.a.w. als nieuw. De band is ongedragen.
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: € 395 + verzendkosten.
NB. Op sommige foto’s lijken de wijzers goudkleurig, maar ze zijn zilverkleurig, evenals de Eterna-kogeltjes boven de merknaam.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).