Eterna Kontiki Chrono

Mooie Eterna chrono aangeboden die hier al jaren stof ligt te happen. Af en toe probeer ik het weer eens, maar hij ligt me net niet lekker op de pols waardoor hij steeds weer van de arm verdwijnt. Het horloge is toen ik hem net had en door de vorige eigenaar zeker gedragen, dus verwacht geen nieuwstaat. Zeker de laatste 7 jaar zeer zelden gedragen, maar voor zover ik voor die korte periodes kan beoordelen, loopt hij nog prima.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Eterna Kontiki 1591
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2015
Factuur en/of certificaat: Certificaat en boekje
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen doos
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden, maar sterke voorkeur voor ophalen of langsbrengen. In geval van verzending zijn alle risico’s voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Netjes voor de leeftijd, maar zeker gedragen met wat lichte krasjes her en der.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7750.
Vraagprijs: 2200. Sta ook open voor een ruil.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).








7 likes

Midweekse schop omhoog! :foot:

Paasup. Waarom je geld uitgeven op de auto- of meubelboulevard als het ook hier kan!

Zonnige up!

En uiteraard sta ik open voor een bod of een mooi ruilvoorstel, zeker met deze zomerse temperaturen!

Up en down naar 2100!

:rocket:

Niemand interesse in dit historische merk?

1 like

Het vakantiegeld komt er weer aan! Als we nu de onderhandeling starten, zijn we er wel uit tegen de tijd dat het gestort is :grin: