Eterna Matic dealers, bestaan ze?

Dag iedereen,
Ik zou het kort houden. Als ik voor mijn eindexamen slaag (hopelijk) volgend jaar, wil ik eigenlijk wel een mooi nieuw horloge. Ik vind dat Eterna Matic mooie horloges heeft, maar ik heb werkelijk geen idee waar hem moet bestellen, en of er überhaupt dealers zijn in Nederland. Iemand enig idee?

Gassan is een Eterna dealer, is wel een merk dat regelmatig in de sale voor komt.
Maar al met al wel een goed merk, eigenlijk is het de moeder van alle ETA uurwerken vandaag de dag (heb ik mij laten vertellen).

https://eterna.com/de/kundenservice/fachhaendler/
Niet zo heel ingewikkeld voor zo’n jong iemand als jou lijkt me…:roll_eyes:

1 like

Was vandaag even bij meents & bakker in amstelveen. Daar zag ik ook Eterna in de vitrines.

Wat stom zeg, ik had gezocht maar ik kwam telkens uit op chrono24, een gare site en de eterna site zelf. :grimacing: Maar heel erg bedankt, mijn vraag is beantwoord.

1 like

Geerling in Bussum is oké👍🏼

Deze lijst is overigens zeker niet actueel. Vorig jaar de Kontiki Bronze in Nederland proberen te reserveren en kreeg bij een aantal in de (ruime) omgeving van Utrecht te horen dat ze al zeer geruime tijd geen banden met Eterna meer hebben. Uiteindelijk rechtstreeks bij Eterna kunnen regelen, maar niet zonder slag of stoot.