Eterna only

15 likes

Vaughan Big Date

16 likes

10 likes

17 likes

Mooi merk

14 likes

Te bescheiden… :ok_hand:t2:

1 like

Een lust voor t oog, met name die dial :hugs: Zit er microverstelling op de band?

Mooie dag om deze te dragen.

20 likes

Sommige horloges zijn zo byzonder, die hebben bij mij gewoon een aparte plek in de liefhebbehebbehebbegalerij.
Deze van jou @Pim , heeft een hoge plek in die lijst.
:ok_hand:

1 like

:blush::blush: Wat leuk te lezen @HorlogeHalle!
Blij dat je hem zo waardeert. Zeker van iemand die zelf een grootgrondEterna bezitter is! :sweat_smile::wink:

2 likes

Oei Pim, nu moet ik wel wat bekennen…:roll_eyes:
We zijn wel weer een hele tijd verder en dat betekent dat de Eterna’s soort van ‘weggevloeid’ zijn naar andere liefhebbers…:neutral_face:
De waardering is er nog absoluut, maar in horlogeland is zoooo ontzettend veel te beleven dat het spoor momenteel door een ander landschap gaat.

Toch zijn er van die horloges die ever altijd terug blijven komen. Waar je onafhankelijk van tijd altijd een rilling van krijgt.
Die Ererna van jou is er zo een.
Ik vind de luxe van goud, en de manier waarop daar vorm aan gegeven is écht fantastisch.
Vind dit geen bling, niet schreeuwerig en niet patserig.
Kortom, gewoon een meer dan geslaagd horloge van een topmerk.

(Nou, wat een verhaal is het nog geworden :grinning:)

4 likes

Eens met Halle. De 3000 is al een bijzonder model, en deze uitvoering maakt 'm uniek :+1:

2 likes

10 likes

Haha deze uitleg over het spoor, landschap en horlogeland is, naast natuurlijk heel waar, prachtig!

Nou dat is inderdaad in z’n geheel waar! Zo draagt hij ook. Grappig genoeg als heel bescheiden. Ondanks het materiaal. Thankss.

Bedankt @Mafkees!

1 like

Ah, dan spam ik deze nog een keer. :sunglasses: Plus 0,5 s./24h. na een recente mini-correctie. Met originele doos…!

Moet voor een 100% score nog een correct glaasje met spanring opsnorren. Deze even gauw uit de voorraad Indiase glaasjes getrokken.

10 likes

Terecht die “spam”! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Zo mooi clean. Ook in combi met die band!

2 likes

12 likes

Eterna vs. Omega? :crazy_face:


:blush::+1:

8 likes