Eterna only

Eterna Big Date

9 likes

Beste Eterna liefhebbers,
Ik ben op zoek naar een RVS milanese band voor mijn Konitki super.
Weet iemand waar ik die zou kunnen vinden of zoeken want op interweb vind ik geen echte eterna’s. Wel al een mailtje naar eterna.CH gestuurd…
vast dank en groet.

Deze heb ik hier nog nooit langs zien komen (en ik zag gisteren bij het terugkijken van het topic dat ik hem zelf ook nog nooit gepost heb).

Het lijkt me een wat strakkere uitvoering van @ROOMTU’s Eterna, waarschijnlijk met hetzelfde uurwerk(?)

10 likes

Zou best kunnen, inderdaad veel gelijkenissen.:grinning:

1 like

7 likes

De mijne.

11 likes

Weer wat minder gelijkenis imho :slightly_smiling_face:
Kan ik zo even snel geen voorganger van uit mijn archiefje trekken :thinking: maar lijkt wat meer op de 50’er jaren geïnspireerd, toch?

2 likes

Klopt, een re-editie uit 1948.

2 likes

Mooie uitvoering! Een paar jaar geleden heb ik op het punt gestaan om hem bij Niglo te kopen, maar toen had ik net de ‘modernere’ uitvoering gekocht. Anders was het zeker deze geworden, net even iets klassieker. Overigens ben ik nog steeds heel tevreden met de mijne. Het verbaast me hoeveel prachtige modellen het inmiddels relatief onbekende Eterna heeft uitgebracht.
Ik heb bij Niglo (alias @anon34385602, alias Harry) toen wel een mooie quartz gekocht:

5 likes

Ik heb hem ruim een half jaar geleden van Harry overgenomen. Echt een prachtig horloge en loopt super nauwkeurig.
Jouw horloge is ook erg mooi, Eterna maakt al vele jaren geweldige horloges.

3 likes

Ik mocht weer van mezelf! :slight_smile:
(Sorry voor de matige foto. Kiekje tussendoor)

7 likes

Wow! :heart_eyes: :drooling_face:

1 like

Milanese bandje aangeschaft… ik ben dr heel blij mee.

5 likes

Deze eterna kan shinen zelfs op slechte foto’s
:+1:

1 like

6 likes

Op speciaal verzoek van @ROOMTU:

7 likes

Haha, dank je wel.
Een prachtig horloge.:star_struck::+1:

1 like

Voor mijn eerste post als lid van het forum, dit niche hoekje maar eens opfleuren met een wristshot.

12 likes

Mooie Kontiki! :ok_hand:

1 like

Nice!:ok_hand:

1 like