Eterna only

Welkom!

8 likes

dank je. ook mooi. kun je me vertellen hoe ik foto’s moet uploaden?

1 like

Hallo Fred,
Op het pijltje drukken bij het beantwoorden.
Gr.Peter

gekkigheid… dat ziet er bij mij heel anders uit… effe proberen

5 likes

Mooie Eterna’s👍
Helaas zien we ze te weinig hier op het forum….

2 likes

Deze ook nog in de collectie

En een ex

7 likes

Ja zo zonde, zo’n mooi legendarisch merk ook. Maar ik heb het idee dat er iets aan de hand is met het merk… ik las al wel ergens dat de directie en marketing van Eterna er een bende van schijnen te maken… Maar er is ook niet met goed fatsoen ergens überhaupt iets te zien of te bestellen of whatever. Bijv. de store locator van de de zwitserse website slaat helemaal nergens op, al de juweliers die er in NL aangeven worden als retailers zijn allemaal allang dicht / gesloten / gestopt… Maarrr het maakt het zoeken wel een stuk spannender. :grin:

1 like

:grinning: heee dat is ongeveer dezelfde… ook erg mooi…

Klopt idd, zoeken op Chrono24, hier het blauwe gedeelte in de gaten houden en natuurlijk de forumdealers…….

Deze is echt nice, welk jaar komt dit horloge (die met dat rode insert randje zeg maar)

1 like

Deze is van 2021. Ik heb hem onlangs ingeruild bij Ten2two waar hij nu te koop is. Aka @SuperC

3 likes

Had hem echt ouder ingeschat echt een jaren 60/70 vibe die, lijkt ver weg op een enicar die ik in bezit gehad heb, echt nice!

1 like

Die zag ik idd bij ten2two… maar ik wilde heel graag de versie met die oranje duiding op de bezel en ik kwam er maar niet achter ( omdat de specs en info over Eterna zo schaars lijkt.) of er verder nog verschillen waren. Ik zag bij 102two ook dat hij een Eterna Legacy heeft… Al contact met Jaap over gehad om eens af te spreken… om te koekeloeren.

1 like

Ik blijf hem lekker vinden😊

8 likes

Die is prachtig!:heart_eyes:

2 likes

Inderdaad een topper. En dan te bedenken dat ik soms twijfel om hem weg te doen😳

Bij twijfel nooit wegdoen anders krijg je later spijt. :sob:

2 likes

Hé! Mijn ex… zorg goed voor haar… Zit de Eterna gesp er nog op?

1 like

Die past niet op het huidige bandje. Maar die heb ik er inderdaad nog bij :slight_smile:

2 likes

Gelukkig! Weet het moment nog als de dag van gisteren dat ik hem kocht… helaas te groot voor me! Enjoy!

2 likes