Eterna only

Thanks @dialstatic! Ben helemaal gek op dit model geworden toen ik het artikel op Fratello Watches las over de release op Baselworld. Toen bleken er geen officiële dealers meer in Nederland te zitten dus heb ik 'm direct bij Eterna besteld. Heb er lang op moeten wachten (in totaal een jaar), maar het is ook in persoon een fantastisch mooi horloge!

1 like

Wat verkeerd deze nog in mooie staat zeg, erg mooi!

3 likes

Dank je. Ik ben er inderdaad nog geen een tegen gekomen in dezelfde of betere staat.

Apart verhaal over een Eterna :

https://www.hln.be/de-krant/israel-beweegt-hemel-en-aarde-voor-aandenken-spion-reddingsoperatie-in-syrie-voor-een-horloge~a78ac59e/

1 like

Eterna Sonic Electronic ESA9162

5 likes

Zeker apart! :roll_eyes:

Van mij mag hier vaker gepost worden! Mooi merk, bepaalde modellen vind ik schitterend, maar echte foto’s blijven het mooist wat mij betreft.
Helaas zelf niks in bezit van dit merk en krikg ik misschien ook wel nooit,maar kan wel genieten van mooie foto’s, ook als ze ze niet van mij zijn.

11 likes

Ja, dat bedoel ik! Kom maar door met die Eterna’s. Houd je aub niet in!

1 like

Zijn er ook mensen met de Soleure monopusher chronograaf op het forum? Mooi en interessant horloge, en regelmatig voor lage prijzen op EBay te vinden. Ben wel benieuwd naar ervaringen en draagcomfort.

Ik heb zelfs mijn vriendin aan de Eterna’s gekregen.

Even wat foto’s van het web:

3 likes

11 likes

13 likes

20170228032123

Vanavond op Eén, de film Kon-Tiki.

2 likes

Ga ik opnemen!
Dank voor tip.
Volgens mij staat er in het blauwe deel ook nog een Kon Tiki te koop, met gele uurmarkers. Apart!
Voor weinig!
Super verhaal, supermerk.

1 like

Hej Voske… Als dat ‘nooit’ ‘ooit’ is geworden en ‘ooit’ eindig is geworden waardoor ‘ooit’ nu ‘nu’ is geworden , wil je mij dan een pbtje sturen?
:thinking:

Heb hem opnieuw bekeken, @Infernie biedt hem aan. Wie slaat toe?

1 like

Haha, helaas, hij gaat elk weekend standaard om de pols.
Past overal bij, en de metalen band is echt geweldig.
Sorry :grin:

1 like

Geen probleem! :confused:
Enjoy :blush: