Eterna only

5 likes

Zit ik bij Npo 1 te kijken…nada noppes nul, oh ja één… Dat is België :grin:

Staat nu ingepland

1 like

Ja, er zitten ook Belgen op het Forum. :wink::smiley:

1 like

17 likes

Terug van weggeweest

11 likes

Ik wist het nog!
Mooi dat ie weer terug op het honk is.
Ik beschouw het als mijn grote broer.
Mijn Vaughan big date is wat slanker en ook heel mmoi.

Zie dan hieronder

(foto al eens gepost overigens… Niet erg toch? L

18 likes

Jahaaaa mooi!!
En morgen dan nog een keer met die cognac kleur Peter.
Ben heel benieuwd

2 likes

:ok_hand:

Die is nog niet binnen :thinking:

Hallo @Warroo en @edbro, jullie Eterna vaughan Big date is zoooooo goed terecht gekomen… Dat wil je eigenlijk niet weten :grinning:
Ben zeer content.

Zit een paar Duitse horlogebladen door te nemen en stuit op een berichtje uit 1998 april Armband-uhren:
Zie ik daar ook een heel mooie in staan.
Heeft een van jullie 2 dat model ook nog in een laadje liggen?
:sunglasses:
Pbtje is genoeg hoor :face_with_monocle:


12 likes

Top om te zien dat hij goed gedragen wordt! Dat verdient hij… heb je mijn verhaal op hf gelezen over de beslommeringen rondom het kopen van deze fijne klatser?

Helaas was dit mijn enige Eterna… ik jaag nog op de 18k eternamatic van mijn wijlen vader uit de jaren 70. Maar mijn zus denkt dat die een vermogen waard is en is niet erg toeschietelijk… gevolg: ding ligt op een muffe plek bij moeder thuis te verstoffen…

1 like

Heb alles wat los en vast zit over mijn/jouw/Ed’s Eterna gelezen.
Was toen dit model uitkwam al helemaal weg van dit model.
Voor mij vanwege de prijs onbereikbaar.
Tot de krachten van het HF met onzichtbare hand het object d’amour mijn kant op schoven :grinning: en ik op juist dat moment euro’s had liggen.
Nou dat :wink:

Ps hoe vind je die Ko-band er bij dan?

2 likes

Heel fraai! Past de - separaat gekochte originele - Eterna gesp er op?

1 like

Kun je niet met je zus een mooi juweel voor haar uitzoeken of iets anders substantieel moois? Zodat ze zich niet achtergesteld voelt als je je vaders horloge gaat dragen. Of denk ik nu veel te Nederlands? Het mooiste zou natuurlijk zijn als je moeder misschien uit de warme hand een mooi juweel van zichzelf zou willen geven zodat jullie beiden iets van je ouders kunnen dragen. Ik zou het erg mooi vinden als je door het dragen van zijn horloge de herinnering aan je vader levend kunt houden. Of wil zij hem eigenlijk ook hebben om te dragen? Goed, ik maak het nu natuurlijk wel erg intiem, het is niet mijn bedoeling teveel te priemen in je privéomstandigheden. :wink:

2 likes

Had Ko een uitgebreide maatschets gestuurd, incluis de afmeting vd gesp
En meneer Baas @Ko-Banden is dan een echte boss en maakt dat gewoon puntgaaf in orde.



15 likes

Top man!!

1 like

Aardig van je! Dat alternatief is al een keer vergeefs de revue gepasseerd… nog maar een keer voorzichtig proberen! Dank!

1 like

7 likes
7 likes

En euuhhhh hoe vinden jullie de 1935 grande dan mannen?

3 likes