Sinds een aantal dagen ben ik de trotse eigenaar van bovengenoemd horloge. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ben er in ieder geval heel happy mee!
Kon niet zo snel een foto posten, maar bijgaand een YouTube filmpje dat een duidelijk beeld geeft!
Jah! Zéér fraai horloge, was me al opgevallen in de Uhren-katalog. Ik hou erg van dit soort moonphase chronos, en die van jouw is ook nog een monopusher (tu)
Heb al wat foto’s gemaakt, maar geen idee hoe ik deze kan uploaden via een iPhone? Iemand hier misschien ervaring mee? Voor mijnalbum.nl is java vereist, en dus werkt het niet…
Ik ben overigens benieuwd of iemand weet of het voor dit model eterna mogelijk is een glasbodem te laten plaatsen? Aan wat voor prijs moet je dan denken?
Ik gebruik Photobucket op de iPhone om de met een iPhone gemaakte foto’s te laden, en daarna op de iPhone de link van Photobucket (IMG versie) te plakken in een bericht. Werkt prima. Photobucket is gratis.
Ik zal eens gaan google-en op jou horloge om te kijken wat je nu gekocht hebt, maar in ieder geval alvast gefeliciteerd, want zo te lezen ben je er heel blij mee (en dat is natuurlijk altijd goed).
heb geprobeerd om 3 foto’s online te zetten!
Moet wel zeggen dat de schittering in de wijzerplaat niet zo mooi uit deze foto’s naar voren komt… Daarvoor verwijs ik alsnog naar bijgaand filmpje
Maar iemand enig idee of er mogelijkheden zijn voor een glasbodem en wat dit zou mogen kosten? Heb per email al contact opgenomen met eterna, maar tot op heden nog geen reactie…