Eterna Vaughan Big Date

Niks…

Draag de laatste tijd alleen maar mijn G-shock. En dat bevalt meer dan prima!

1 like

:scream: een man met jouw stijlgevoel, goede smaak en verfijnde manieren… en dan een G-Shock…

Wellicht maak ik van de jlc ultra thin mijn daily beater.

1 like

Nu begrijp ik je weer

Uiteraard is een (horloge)smaak uiterst individueel inderdaad; een Eterna zal kwalitatief gelijk zijn aan vele andere duurdere merken, maar wellicht minder gewild ten opzichte van de bekende merken. Wel moet ik zeggen dat een Eterna Vaughan weinig vergelijkbare concurrenten kent. Ik vind Seiko een betrouwbaar merk maar behoort niet tot de luxe horlogemerken. Let op: ik vind dat en is uiteraard niet gebaseerd op feiten.

Als je de duizenden horloges op chrono24 bekijkt lijkt het wel of niemand van z’n horloges af komt. Ik vind de Eterna Vaughan met witte wijzerplaat ook niet zo mooi eerlijk gezegd

Dit Breitling horloge draag ik best graag; is ook niet “iedereen z’n ding” maar deze vind ik toch wel stijlvoller dan de meeste Breitlings

1 like

De Eterna is ook zeker een mooi horloge,alleen vind ik de nieuwprijs voor dit horloge echt wel aan de hoge kant.
Nu snap ik wel dat als een fabrikant met iets revolutionairs komt als een eigen uurwerk,je dat in de prijs terug ziet,maar kom dan ook met een revolutionair uurwerkje…

Ja, daar is zeker wat van te zeggen. Maar over prijzen gesproken; kijk eens naar de oudere chronographen met een Valjoux 23 uurwerk, die variëren van 1000 -10000 euro. Dit is ook onverklaarbaar eigenlijk…

De een komt niet van een horloge af en de ander ( juwelier Burger bijvoorbeeld) is 'm binnen 1 week kwijt…zo zie je maar weer dat daar geen peil op te trekken is…