Eterna Vaughan Big Date

De eterna vaughan big date… Een erg mooi horloge (in staal, manufacture uurwerk, blauwe plaats, die wijzers…).

Maar duur en ik zie hem eigenlijk nergens op internet verschijnen (chrono24.com, de bekende fora, zelfs niet op… ebay…). Iemand enige ervaring met deze klok en zo ja, waar gekocht? Tevreden?

1 like

We zijn 't weer roerend eens… zeer fraai model.
Had ook gezien dat de prijs inderdaad fors is - voor dat bedrag kun je een hoop leuks kopen…

Helaas nog nooit in het eggie gezien…

groet
Mark

1 like

Inderdaad een prachtig horloge.
Mijn inziens wel apart dat er zo weinig over dit fraaie horloge wordt gesproken. Hoe zou dit komen? Onbekend maakt onbemind? Omega en Breitling kom je bij diverse juweliers omgeving Rotterdam tegen maar die Eterna Vaughan Big date niet of nergens.

Heeft iemand enig idee wat de prijsindicatie is in NL?
Prijs met lederen band? Edelstalen band?
Mijn voorkeur zou uitgaan naar die edelstalen band.

Ook ik ben ontzettend benieuwd naar ervaringen van diegene die tot aanschaf zijn over gegaan.

Volgens ArmbandUhren 2012 € 8.500 !!

Groet

ik heb thuis nog een catalogus liggen zal eens even kijken.

Heb net gekeken… zat geen prijslijst bij!! dus…

7100 usd hier in de VS - fraaie klok, maar in die categorie is er wel erg veel concurrentie :smiley:

Groet
Mark

De Eterna Vaughan is een van de mooiste horloges überhaupt.

2 likes

Smaak is subjectief, maar ziet er idd reuzeaardig uit.

1 like

Smaak is inderdaad subjectief, maar dit horloge moet je wél in het echt gezien hebben…

Ok, dan zal ik dat gaan doen.

Ik kan mijn horloge typeren met “ingetogen klasse”

Ik zeg Grand Seiko

Eterna is een hoop poehaa

Noted… en we gaan over tot de orde van de dag.

Zelfs Jomashop kwam er niet vanaf .

https://www.jomashop.com/eterna-watch-763041611186.html

Ik heb de Vaughan en de SBGW001. Ze gaan allebei het nest verlaten binnenkort…

Ik heb er eentje, met donkergrijze plaat. prachtig horloge, oogt retro-chique. draagt heerlijk door de vorm van de lugs. Ik heb hem vorig jaar via Marktplaats gekocht!..

2 likes

staat (nu) toch echt : out of stock…

Seiko maffia?..

Mwa niet echt.
Ik heb op zich niks tegen Eterna (waren immers de ontwikkelaars van het meest gebruikte uurwerk)maar zie ze in het rijtje Ebel ,Baume ,Weil enz .

Nu hebben ze een paar jaar geleden een eigen manufactuur gemaakt (waarvan ik de chrono heel mooi vind) ala Eta 2892 en nu moet het ineens met Omega gaan concurreren (qua prijs dan)

Wat komt er voor terug?