De eterna vaughan big date… Een erg mooi horloge (in staal, manufacture uurwerk, blauwe plaats, die wijzers…).
Maar duur en ik zie hem eigenlijk nergens op internet verschijnen (chrono24.com, de bekende fora, zelfs niet op… ebay…). Iemand enige ervaring met deze klok en zo ja, waar gekocht? Tevreden?
Inderdaad een prachtig horloge.
Mijn inziens wel apart dat er zo weinig over dit fraaie horloge wordt gesproken. Hoe zou dit komen? Onbekend maakt onbemind? Omega en Breitling kom je bij diverse juweliers omgeving Rotterdam tegen maar die Eterna Vaughan Big date niet of nergens.
Heeft iemand enig idee wat de prijsindicatie is in NL?
Prijs met lederen band? Edelstalen band?
Mijn voorkeur zou uitgaan naar die edelstalen band.
Ook ik ben ontzettend benieuwd naar ervaringen van diegene die tot aanschaf zijn over gegaan.
Ik heb er eentje, met donkergrijze plaat. prachtig horloge, oogt retro-chique. draagt heerlijk door de vorm van de lugs. Ik heb hem vorig jaar via Marktplaats gekocht!..
Mwa niet echt.
Ik heb op zich niks tegen Eterna (waren immers de ontwikkelaars van het meest gebruikte uurwerk)maar zie ze in het rijtje Ebel ,Baume ,Weil enz .
Nu hebben ze een paar jaar geleden een eigen manufactuur gemaakt (waarvan ik de chrono heel mooi vind) ala Eta 2892 en nu moet het ineens met Omega gaan concurreren (qua prijs dan)