Sinds mijn recente G Shock virus speur ik de baay af naar de modellen die ik graag wil hebben. Natuurlijk voor de beste prijs. Ik ben nogal goed in het afleggen van koopjes want zojuist heb ik nummer 7 gescoord. Het is een paarse G-Lide. Ik heb mijn ogen nog gefocussed op twee limiteds maar ik denk dat ik even een pauze moet nemen of een nieuwe kist moet aanschaffen. 
Totaalstand…

Hoe krijg je ze allemaal tot op de seconde gelijk lopen 
Erg kleurrijk gezelschap!
Ik heb zelf een analoge G shock tough solar zender gestuurd…vind hem mooi en handig als vakantie horloge !
Volgende keer wel de horloges op 10 over 10, dat staat vriendelijker 
Een kleurige collectie om trots op te zijn (tu) .
bama67 Schreef:
Ik heb zelf een analoge G shock tough solar zender
gestuurd…vind hem mooi en handig als vakantie
horloge !
Same here, een waardige opvolger voor mijn Suunto Observer.
Leuke collectie, jij bent onnavolgbaar Dreski:) geniet er van.
Ga je die horloges echt dragen? Ik zou niet durven hoor:D
Ik ben toch meer van de analoge aanduiding (en iets minder opvallende kleuren)
Maar evengoed: gefeliciteerd met de aanwinsten!
Leuk gedaan Dreski.Ik ben wel fan van de kleuren zo op zijn tijd. Momenteel ben ik op zoek naar een G-shock met atoomtijd en solarNRG. Zodra ik er een heb weten te bemachtigen zal ik hem op dit forum delen.
Groet, René
Ben ook wel benieuwd of je ze allemaal ook draagt? Wel gezellig kleurrijk stel zo!
mooie en kleurrijke collectie dreski(tu)
Bonte verzameling.Ik vind de witte wel erg gaaf. Hoe krijg je ze allemaal zo exact op tijd?
Het zijn heerlijke horloges om te dragen. Zeker nu met dit warme, kleffe weer. Mijn DW6900 maakt dezer dagen ook veel draaguren! 
Paul G. Schreef:
Het zijn heerlijke horloges om te dragen. Zeker nu
met dit warme, kleffe weer. Mijn DW6900 maakt
dezer dagen ook veel draaguren!
Inderdaad. En ik draag ze ook allemaal soms meerdere op één dag. Afhankelijk van wat voor kleding ik draag. Meestal kleurt mijn T-shirt of overhemd met mijn G-Shock. En in de winter heb ik natuurlijk een hoodie in dezelfde kleur. Ik hoef toch niet uit te leggen wat een hoodie is he? 
lone ryder Schreef:
Bonte verzameling.Ik vind de witte wel erg gaaf.
Hoe krijg je ze allemaal zo exact op tijd?
Neem je me nou in de maling? 
Leuk!
G-shocks zijn top 
Ik wil er zelf ook nog een aanschaffen, ben er nog niet uit welke. Elk model vind ik eigenlijk ‘net niet’, de DW56(00) zijn leuk, 7800 ook en de 9100 + 9200 vind ik ook wel mooi.
Nog even kijken wat het wordt, want een g-shock is toch wel een must.
Erg kleurrijk en gewaagd. Geniet ervan!