Euro knaller

gevonden op 'n rommelmarkt, seiko 6309-8000 (606011)
na 'n middag poetsen is hij weer toonbaar.
waar kan ik zien wat de leeftijd is ?
wie heeft suggesties voor 'n andere band, leer, stof, kleur.

blijft mooi op tijd, ik ben er blij mee. :slight_smile:

Ziet er goed uit :slight_smile:

De 6309 werken zijn uit de jaren '80, de eerste 2 cijfers (of cijfer en nummer) van het serienummer achterop de deksel verraad dan de leeftijd.

Bijv. 17… = 1981 juli
Of 3D… = 1983 december

Mooie vangst. Gefeliciteerd. Persoonlijk vind ik een stalen band het best passen bij dit model.

Edit: en zijn de lugs wel lang genoeg om een leren band te plaatsen? Het ziet eruit alsof er alleen iets heel duns tussen past.

Groet, Jurgen

Leuke vondst hoor, heel veel plezier ermee. Bij de Seiko 5 die ik had, vond ik een bruine lederen band het mooiste staan. Maar dat vind ik bij de meeste horloges - ik heb nu eenmaal een sterke voorkeur voor leder…

Van harte met deze leuke vondst.
Denk dat Xavier gelijk heeft om er - als je er een leren band aan wilt zetten - middel/donkerbruin voor te nemen.

Veel draagplezier!

Leuk man! Zo vond ik afgelopen weekend een leuke Pronto, voor 2 euro. Natuurlijk veel beter dan zo’n flauwe hap van “The Golden Arches”.

Leuke en vooral voordelige aanwinst :slight_smile:

Mooie vangst!

Mooie vondst.
Ik had laatst een 70’s Timex voor 2 euro op de vlooienmarkt.
Je moet echter ook wle geluk hebben op zo’n vlooienmarkt. Er zijn altijd erg veel lieden die daar op zoek zijn naar (mechanische) horloges heb ik gemerkt.

Mooie! Is het bandje origineel? Anders mooi leren bandje er op doen :slight_smile: