Europees alternatief voor Forstner or uncle

Hoi. Een vraag.
Weet iemand of er Europees alternatieven zijn voor Forstner or uncle bracelets?
Heb al er al een 1 gekocht als ik in de us was.
Maar als ik ze koop voor de laten leveren met import etc . Wordt het wel wat duur. Dus vroeg me af of er even kwalitatiefe alternatieven zijn in Europa?

Ook met importheffing erop blijft Forstner redelijk betaalbaar. En kwalitatief gewoon goed, dus misschien ff de fiscale pijn verbijten.

1 like

Een Europees alternatief is @_koen :rofl:
Heb al tamelijk watt Forstner banden gehad en zijn steeds jammer genoeg geen blijvers. Heb er nu nog ƩƩn die ook weer weg mag.

Serieus: ik dacht dat ik ook wel eens grote Nederlandse juwelier gezien had die ook Forstner banden verkocht.

1 like

Pff. Net van de goedheiligman een beads of rice band gehad van een bekende Europese aanbieder. Niet goedkoop maar voelt echt aan als meuk. Ik heb iig nog geen alternatief gevonden voor Forstner.

1 like

Voor welk horloge zoek je een Forstner / Uncle? Want het beste Europese alternatief is gewoon hier op HF een oproepje plaatsen. Want die bracelets worden best vaak verhandeld.

1 like

TS is TL-1.

Niet echt Europees, maar wel te krijgen in NL: Strapcode (Miltat)

1 like

Voor UncleSeiko ben je helaas ook net te laat. Ze hadden 2 weken 25% korting op het hele assortiment. Black Friday.

1 like

Ik heb even een paar berichten verwijderd, omdat we hier niet moeten gaan discussiƫren over wat er wel of niet is toegestaan en/of politiek. De regels zijn op zich best duidelijk.

Men mag best vragen of iemand bekend is met een alternatief voor iets. Dat vatten wij onder het vragen van advies. Als iemand met TL1 vraagt of iemand hier een halve link ā€˜over heeft’ voor een specifieke Tudor horlogeband is dat niet toegestaan. Zomaar een voorbeeld… :innocent:

Soms is het overigens een grijs gebied, dan is melden (vlaggen) de enige optie en gaan wij ernaar kijken.

Ik zou zelf overigens geen Europees alternatief weten. Maar ik maak me dan ook zelden druk over invoerheffingen/BTW, die zijn vaak goed te overzien. Soms totaal uit verhouding, maar ja onze hobby mag geld kosten. Vind ik.

2 likes

Dit was exact de strekking van mijn (verdwenen) bericht :wink:

2 likes

Great minds think alike… :sunglasses:

Soms gaan er reacties mee de prullenbak in, die eigenlijk hadden kunnen blijven staan. Excuus.

2 likes