Even de jeuk weg krabben

Zelfde horloge, zelfde plaat. Misschien dat het kunstlicht de kleur wat beïnvloed. Vandaar ook een foto bij daglicht haha. Maar alles is gelijk in alle foto’s

1 like

Leuk gedaan zo! :hugs::pray:

1 like

FF een naam verzinnen, op de wijzerplaat kalken en hop, weer een nieuw merk erbij. Natuurlijk beperkte oplage en zeer exclusief. Dus € 799,- per horloge moet makkelijk kunnen.

3 likes

Als dedicated first customer en tevens ambassadeur mag je hem voor €600 hebben. En dat is een goede doel, want een gelimiteerde oplage van 1/1.

3 likes

Mooi resultaat!

1 like

Hahahaha

1 like

Mooi geslaagd project!

1 like

Knap hoor.

1 like

Haha briljant :+1:

2 likes

Hoi, er zit iets scheef:

De bezelpip of het 12-uurdriehoekje.

De gehele bezel zat een tikje te ver. Kijk maar bij het streepje bij de 45. Maar 119 klikjes verder klopt het weer

1 like

Leuk gedaan! Veel plezier met het horloge, pas op dat je niet weer jeuk krijgt.

1 like

Schitterend👌🏾

1 like

Hey @vanarieleyen,

Bedoel je de datum verzetten, omdat de 31 niet overgeslagen wordt? Dat ga je toch niet tegen.

De uurwerken van Seiko zijn goed om mee te beginnen. Allemaal automatisch en met hacking.
NH34: GMT
NH35: Datum
NH36: dag + datum
NH37: datum + quick set urenhand
NH38: True no-date + open heart
NH39: open heart + small seconds
NH70/NH72: skeleton

1 like

Sorry, niet small seconds. Kleine 24u hand

Netjes gedaan hoor. Niets is zo leuk als een zelf gebouwd horloge.

1 like

Wat ontzettend leuk gedaan! Knap hoor. Lijkt me zelf ook wel eens leuk om te doen!

Wauw.
Als ik zo’n handige Harry was, kocht ik onderdelen, een donor horloge(?) en dan bouwde ik uit een vintage afgeragde Rolex Submariner
een als nieuw uitziende Sub.
Krijg ik wel mn moeder weer op mn dak, net toen ik vertelde dat mn nieuwe Casio Duro 107 van €60 erop lijkt (dan denken ze dat het een echte is, pas maar op!) en dan heb ik een echte.
Knap gedaan hoor, en hij lijkt nog op een Submariner ook vind ik, maar dan de Dubai editie qua prijs dan, maar ook qua unieke dial.

Leuk hoor! Gefeliciteerd!

Dat heb je goed gedaan ik wou dat ik dit ook kon :ok_hand: