Even duidelijkheid voor mezelf

Neem altijd wel meerdere horloges mee voor diverse activiteiten, maar nooit de duurdere.
Er wordt ten slotte niet voor niets gewaarschuwd geen waardevolle spullen in de kamer/app. achter te laten en niet met dure sieraden “te koop” te lopen.
Ga het risico dus niet opzoeken en neem niet de kostbaarste horloges mee.
E.e.a. wel enigszins afhankelijk van het vakantieland

Allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel graag dragen waar ik zin in heb, zeker als ik geen buitensporige dingen onderneem wil ik mij niet laten beperken door mijn omgeving.
Ik neem mijn portemoine toch ook mee op vakantie.
Nu heb ik geen hele dure horloges, maar ik wil er geeneen missen, maar ik wil me wel vrij en onbezwaard voelen en overal rond kunnen lopen op vakantie.
Ik zou zeggen, gewoon doen, maar niet opzichtig mee te koop lopen.
Maar dat is dan ook mijn mening maar.
Veel plezier op Kos.

Neem wel mijn portemonnee mee, maar doe er geen briefjes van 500 of 1000 Euro in als het niet nodig is en 50 of 100 ook voldoende is.
:stuck_out_tongue:

Ben het hier helemaal mee eens! Elke dag genieten van je horloges.

Mijn voorkeur op vakantie stalen band.

Ik heb wat stof tot nadenken…
Ik zal op vakantie een foto maken van het horloge dat ik meeneem en dan hier posten!

mlmjwj Schreef:

Ik heb wat stof tot nadenken…
Ik zal op vakantie een foto maken van het horloge
dat ik meeneem en dan hier posten!

Gewoon de Planet meenemen en 24/7 dragen. Loop je ook niet het
risico dat er iets uit je hotelkamer/appartement gestolen wordt…

Een fijne vakantie gewenst!

Ben benieuwd naar de foto’s.
BasNL.

Tja, vakanties… Ligt wat mij betreft inderdaad aan de bestemming en eventuele activiteiten welk horloge er om de pols gaat.
Ik heb inmiddels zelf een paar wat ‘duurdere’ horloges en betrap mezelf erop dat ik m’n relatief goedkope Breil Milano quartz (€ 450,-) tegenwoordig als vakantiehorloge gebruik. Zwemmen, snorkelen, skien, scooterrijden en noem maar op, de Breil is erbij.

De automatische horloges blijven thuis in de kluis. Sowieso zijn deze kwetsbaarder bij diverse activiteiten en het risico om er van beroofd te worden in het buitenland neem ik liever ook niet. Ben niet bang uitgevallen maar om nu als ‘rijke’ westerse toerist met een Egyptisch, Thais of Costaricaans jaarsalaris om de pols te gaan lopen…

In jouw geval zou ik de PO thuis laten, en onbezorgd van de Griekse zon gaan genieten met een goedkoop horloge om…

Groeten,
Rob

Hoi, vast te laat met de reactie,
En zit je al lang en breed ergens te genieten.
Maar al 18 jaar mijn vaste ‘maat’ de Citizen Promaster NY0045. Zelf heb ik de bicolour uitvoering met zwarte wijzerplaat. Ik geloof dat het type aaduiding 05E heeft.
Al jaren draag ik het met duiken tot wel 48mtr. diep, maar ook tijdens motorrijden, klussen, hardlopen, skeeleren, fitnessen (waarbij ik soms ook een kwartiertje op een bokszak staat te rossen). Kortom altijd en overal. Teevens is dit horloge al zo,n 30 jaar op de markt, dus wat mij betreft een disign knaller. Stoer, mooi en betaalbaar en onverwoestbaar. O ja deze klokken zijn er wel in 9 uitvoeringen wat kleur en looks betreft. Goed Google en je vindt er zat voor weinig,succes!.
Peter.

Pebo5 Schreef:

Hoi, vast te laat met de reactie,
En zit je al lang en breed ergens te genieten.
Maar al 18 jaar mijn vaste ‘maat’ de Citizen
Promaster NY0045. Zelf heb ik de bicolour
uitvoering met zwarte wijzerplaat. Ik geloof dat
het type aaduiding 05E heeft.
Al jaren draag ik het met duiken tot wel 48mtr.
diep, maar ook tijdens motorrijden, klussen,
hardlopen, skeeleren, fitnessen (waarbij ik soms
ook een kwartiertje op een bokszak staat te
rossen). Kortom altijd en overal. Teevens is dit
horloge al zo,n 30 jaar op de markt, dus wat mij
betreft een disign knaller. Stoer, mooi en
betaalbaar en onverwoestbaar. O ja deze klokken
zijn er wel in 9 uitvoeringen wat kleur en looks
betreft. Goed Google en je vindt er zat voor
weinig,succes!.
Peter.

Ik zit nog niet te genieten helaas. Ik vertrek dinsdag pas. Ik heb een goede beater, dus dat is het probleem niet. De Omega draagt gewoon ontzettend fijn en kan qua looks altijd. Bovendien waterdicht.

Gewoon dragen, die PO. Kos is toch geen leipe bestemming?
Juist leuk dat het horloge mee gaat op je reizen.

Fijne vakantie (tu)

gr. Roel