Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
Dat zijn wel de coolste uurwerken van Mondaine. Übertof, die hapering op 58 seconden. Mijn Max Bill Mega doet een iets ander ding, waar de minuutwijzer stram op een indice blijft staan tot de seconde 58 bereikt, waarna hij in de twee seconden die het duurt om op 12 te komen naar de volgende indice eikelt.
Super leuk om te zien, dat soort kleine details.
Wat ga je met dat horloge doen dan?
En natuurlijk van harte welkom
Zoals al eerder gezegd, niet gaan voor een hommage. Misschien voor eenzelfde stijl in een goedkoper segment? Maar goed, dat bepaal je uiteindelijk en natuurlijk helemaal zelf.
Welkom! Leuke collectie met een leuk verhaal!
Welkom. Zo je maar, elk horloge heeft zijn/haar verhaal
Welkom op HF!
Dank iedereen voor het hartelijke welkom!
Heb veel tips en suggesties gekregen waar ik zeker naar ga kijken! Een homage gaat het in ieder geval niet meer worden.
Welkom hier.
Even een keertje voorstellen
Tegenwoordig zijn sommige hommages zo duur dat je net zo goed kunt doorsparen. Idd een vostok of Oriënt zijn betaalbaar, Seiko 5, Citizen eco drives.
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom bij je nieuwe verslaving
Welkom op het forum ! En een doos met horloge verhalen ,leuk ! Succes en veel plezier !
Welkom! Houten horloge in de box. Altijd fijn! En nog plek over zie ik… Toevallig van de week zelf wat Tudor BB’s gepast. Super toffe horloges zijn het. Veel plezier met het zoeken naar de eerste uitbreiding.
Welkom!
Welkom hier bij HF !
Van harte welkom
Welkom
Welkom. Leuke collectie.