Even een vers topic, ik kreeg een telefoontje

Waar het begon:
vorig jaar oktober, een nieuw merk: TWCO
2 dagen na de release al 1 besteld, december binnengekregen…mooi klokje, mankeerde weinig aan.

Heb tussentijds nog diverse keren contact gehad met TWCO tot ik enkele weken geleden een mailtje kreeg of ie nog steeds bevalt.
TWCO was er van op de hoogte, áls ik één ding mocht veranderen: geborsteld staal i.p.v gestraald staal (mat)

En TWCO wou me tegemoet komen, hij zou slechts één TWCO maken als ik de koop van zo’n geborstelde uitvoering zou doen…moest ik lang nadenken?
Nee!!
Voorwaarde was wel dat ik m’n oude TWCO kwijt moest, en dat was in een kwartier geregeld via HF (waarvoor dank)

Vandaag was 't zover, de nieuwe TWCO is binnen!

Het is overigens een “prototype”, serienr. is SRD BRUSH.
Mocht je ooit een TWCO Brush met serienr. Brush tegenkomen terwijl ie niet om mijn pols hangt…dan is ie gestolen!

Hier de foto’s, opzich niet anders dan een reguliere TWCO maar met geborsteld staal is ie wel een stukje…is luxe® ogend 't juiste woord?
Ik zei al tegen Robbert/TWCO dat dit horloge er vanaf dag 1 zo uit had moeten zien…en niet met dat matte staal.

Moet zeggen dat ik werkelijk geen één seconde spijt heb van de overstap naar de geborstelde variant, het had zo moeten zijn!!

De foto’s zijn karig en met de gsm gemaakt maar in 't echt is ie monsterlijk mooi!!
Wat een bandje al niet kan doen voor een horloge…

(en sorry voor de mensen die een normale TWCO hebben gekocht, die van mij is écht kick en zou de oude voor geen goud terug willen hebben!!!)

De plaatjes, te beginnen met 2 foto’s m’n oude matte gezandstraalde TWCO



















Mooi mooi mooi, gefeliciteerd met de upgrade en de one-of-a-kind versie net een eigen serienummer. Dat wordt een collectors item. Niet meer wegdoen !

Mijn beste,

Proficiat met deze gelouterde aanwinst!!
Ziet er fantastisch uit, een klassieker in spe!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gaaf! Ziet er inderdaad een stuk beter uit! Geniet ervan! :slight_smile:

Mooi Taco, proficiat met je unieke TWCO.

Uniek idd. Echt Tof!
Veel plezier en van harte met deze aanwinst.

Jaa hehe, eindelijk is ie er dan. En ik moet toegeven, ik vind hem zo ook een stuk mooier. Ze zouden gewoon alletwee de versies in productie moeten nemen. Kan je lekker kiezen :slight_smile:

Veel plezier er mee Popma!

Groeten van Jelle

Mooi deze geborstelde variant!

Echt schitterend!
De geborstelde variant is idd veel mooier!
Veel plezier ermee!

Erg mooi! Geniet ervan!

Mat zal vast wel zo praktisch zijn voor de “echte” reddingswerkers. Op zee ofzo zou weerspiegeling en glanzen van de kast misschien wat storend/afleidend kunnen zijn.

Maar ik vind em zo ook veel mooier. Die glans van geborsteld staal oogt idd een stuk luxer. Het licht speelt er erg leuk mee. En dan nog een one-of-a-kind of prototype. Helemaal gaaf toch!

Maareh… je bent (minstens :+) 2 foto’s vergeten. Een lume shot en een geopende duikersextentie :wink:

Heel erg mooi zo, gefeliciteerd. (tu)

@allen, dank
zoals sommigen al zeggen: geborsteld is mooier…geheel juist!

ik vrees alleen dat de bezitters van de normale TWCO nu ook wel zo’n geborsteld klokje wil hebben, althans dat kan ik me zéér goed voorstellen!
ik blijf 't vreemd vinden wat zo’n lullig bandje kan uithalen, hoe dan ook: ik ben 100% happy!

Vind hem zo ook mooier eigenlijk. Gefeliciteerd met je unieke horloge.

Heel erg mooi, hij krijgt bijna een desk diver uitstraling op deze manier. Als er een keuze komt zou ik ook voor de brushed versie gaan.

Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Ziet er heel goed uit! Gefeliciteerd!

Proficiat met je unieke duikert (tu)

mvg

Zeker vele malen mooier dan de matte uitvoering,gefeliciteerd.

Popma Schreef:

ik vrees alleen dat de bezitters van de normale
TWCO nu ook wel zo’n geborsteld klokje wil hebben,
althans dat kan ik me zéér goed voorstellen!

Maar dan blijf jij toch de eerste en enige met BRUSH.

ik blijf 't vreemd vinden wat zo’n lullig bandje
kan uithalen

Wacht maar tot je aan de bandenfetish raakt. Dan merk je helemaal hoe veel een ander bandje kan uitmaken.

P.S. Wat is er met de Aquaracer gebeurt? Krijgt ie een langdurige vakantie :smiley:

@Marnix
een bandenfetish zal er niet komen.
ik snap dat als je een oud modelletje hebt waar niks meer voor is te krijgen dat je dan gaat sleutelen aan de bandjes.

dit is nog een nieuwe klok en daar ga ik verder niet aan omprutsen!

moet zeggen dat ik eigenlijk alleen paar positieve verhalen hoor over de looks van m’n klok t.o.v de ouwe, enkel de vriending…die vond de ouwe niks en de nieuwe ook niet (vrouwen…je zou er haast homo van worden)