Even half off topic

Maar is hier iemand, die geen zwart scherm krijgt op de WUS pagina?

(forums Watchuseek)

Ik kan er gewoon op en ik zie niks geks. (heb overigens geen account, dus gewoon als gast)

Zit de stekker er in?

12 likes

Hier ook no problemo.

Heb je een (perma-)ban?

OK hier

1 like

Zet de volgend keer effe je andere browsertabje dicht als je een screenshot maakt, haha!

3 likes

Schrok me rot! Maar gelukkig, gewoon WUS en niet Svetlana en haar vriendinnen…

1 like

Haha, hij was te makkelijk. :joy: Groetjes aan Svetlana!

1 like

Nee, weet niks van een ban, krijg gewoon een zwart scherm… :roll_eyes:

1 like

Misschien een 2e geval van divine intervention binnen 1 week :wink:

Even je browsergeschiedenis wissen, dat wil wel eens helpen onverklaarbare problemen op te lossen. Ik heb trouwens zelf even gekeken op Mac OS (Safari). Op de iPhone ook gewoon beeld.

Was net bij de sportschool, had ik wifi van hun buren :smile: En, ja, daar lukte het inderdaad wel op de Motorola… Ik zal eens even kijken, wat er aan de hand is…

Ja, ik krijg die regelmatig, maar voor WUS? :wink:

God’s wegen zijn ondoorgrondelijk :joy:

Amen, broeder! :innocent: Overigens, Chrome geeft geen problemen, ik kan het forum gewoon laden… Ik wil niet alle cookies wissen, dan moet ik waarschijnlijk ook weer wachtwoorden gaan invullen :roll_eyes: Even uitzoeken hoe dat gaat…

1 like

OMG. Ben je zo’n compu-creaBea. Dan mag je blij zijn dat je computer nog niet ontploft is. Er was nogal veel gedoe de laatste weken met cookies i.v.m. de Europeesche privacy regels. Misschien heb je die iets te fanatiek proberen te omzeilen?

Nou, dat valt heel erg mee, die Hackintosh gaat alweer wat jaartjes mee… :sunglasses:

1 like

Tja… succes! :sunglasses: