Even iets moois laten zien: link naar Rolex PanAm

Vond dit op een ander forum:

En alvast een plaatje:

En dat alles voor 240usd. Bedankt vor het delen, erg mooi (tu)

bedankt voor het delen; de prachtige foto’s maken het zeer de moeite waard.

Ja mooi, maar ik zou zo’n Rolex zou kopen, dan niet via eBay. Dat doe ik wel via een vertrouwd adres! Eventueel maar iets meer betalen. Dit is een typisch voorbeeld van ‘koop de verkoper’!

En voorlopig heb ik er toch geen geld voor (denk toch snel aan 3 tot 4K euros); ik moet eerst een hoop verkopen voordat ik het geld ‘over’ heb.

Menno

3k tot 4k voor een 6542 GMT? Zelfs in de erbarmelijke conditie als in de blog gaat je dat niet lukken. Erbarmelijke conditie vanuit authentiek perspectief; er zit een alu inlay op en dat was bakeliet, de gilt tritium wijzerplaat is een service plaat en hoort eigen een radium SWISS te zijn…

Voor 3k krijg je volgens mij geen enkele Rolex gmt, behalve zo’n staal gouden head only klokje. Je heb rondom de 4k nodig voor een nette stalen 1675, wil je een (pointed) 1675 gilt dan begin maar al 6k te pinnen. 6542, vanaf een 15k tot 35k - 40k voor een perfect authentiek exemplaar.

Gr. Roel

Ik moet iets duidelijker zijn: een GMT als deze zal ik idd niet te pakken krijgen. Ik bedoel(de) een GMTMaster (1675 of nieuwer). Die kun je wel vinden voor het eerdergenoemde bedrag.

Menno

Mooi klokkie maar die prijs… dan maar (ooit) een minder origineel exemplaar!