Even introduceren, Tuulster

Hallo allemaal,

Ik ben al even aan het meelezen op dit voor mij nieuw ontdekte forum…
Aangezien ik een aardig passie voor horloges heb voelde ik me hier snel thuis.
Daarom nu mezelf maar eens introduceren en proberen wat foto’s van mijn huidige collectie te delen.

Ik ben inmiddils bijna 56 en heb in de jaren een hoop verschillende dingen gedragen. In mijn jonge jaren (lees; tot en met mijn studententijd) heb ik net als vele aardig wat Casio, Seiko en Swatch versleten. “The last man standing” uit die tijd is deze;

Swatch Secret Agent YCS403G

49 likes

Oke, daar gaan wel al… op “plaatsen” gedrukt terwijl het verhaal nog lang niet af is… volgens mij kan ik mijn bericht niet meer bewerken, of wel?

3 likes

Van harte welkom op dit gezellige liefhebbers-forum. Heb je behalve je Swatch nog iets in jouw collectie of heb je iets op het oog?

Nee, helaas nog niet. Dat kan vanaf trustlevel 2.

2 likes

Welkom op HF, kerel!
En ik zag ook al een mooie set TAG Heuers langskomen, in het TH-topic!:+1::beers:

2 likes

Welkom!

Gewoon verdergaan in een nieuw bericht, dat kennen we (ik) wel handelen.
:grinning:

1 like

Welkom hier bij HF!
Je kan je verhaal nog altijd kwijt hier.

1 like

Dan hier maar verder met de intro.
Als jonge vent altijd gedroomd van een TAG HEUER. Man, man als ik die eens zou kunnen kopen… dat beelf toen nog bij dromen helaas.

Daarom wel schaamteloos in Thailand een hele mooie clone gekocht die ik jaren met plezier heb gedragen in die tijd;

Link CT1112.BA0551

Maaaaaar toen; feb. 2004 op huwelijksreis in Mexico, in Cancun mijn eerste echte TAG gekocht. Een droom die uitkwam en een horloge dat noooooooit meer de collectie zal verlaten!

Link CT1111.BA0550

18 likes

Van harte welkom op ons mooie forum

2 likes

Ontzettend welkom!

2 likes

Besmet met het virus kwam er uiteindelijk nog een prachtige TAG bij!
Een mooi robuust model met een prachtige zwarte bezel.
STOER EN SIMPEL I LOVE IT.

WAZ2011.BA0843

15 likes

giphy
Welkom!

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom! Mooie tag heuer’s! Hier deelnemen is het begin van het einde :stuck_out_tongue_winking_eye:.

4 likes

Welkom op HF :+1:t2:

2 likes

Ik kan mijn verzameling niet eindeloos blijven uitbreiden met Tag’s en had wel de drang om meer duikers te kunnen dragen. Draag graag dagelijks een andere.

Daarom ook een tweetal (in mijn ogen) heerlijke 5 Sports Seiko duikertjes in mijn collectie;

SRPL87K1 en een SRPD51K1 (made inJapan)

13 likes

Welkom!!!

2 likes

Welkom :watch:

2 likes

Het volgende lid van mijn clubje is er eentje die wellicht wat reacties oproept maar ik vind het een heerlijk klokje en het is van een belachelijke goede prijs/kwaliteit verhouding.

Watchdives WD1863

8 likes

Tot slot “Dikke Bertha” zoals ik haar liefkozend noem.
Wat een heerlijk ding met de Batman bezel op een blauwe Fkm strap.
Zonder de Marlin overigens. Aangezien ik dat, eigenwijs als ik ben, mooier vind.
Wederom een ongekende prijs/kwaliteitsverhouding!

Casio MDV-107-1A2V Duro

8 likes

Welkom

2 likes