Al sinds november vorig jaar ingeschreven op het Horlogeforum en sindsdien bezoek ik deze prachtige website eigenlijk wel dagelijks! Zo nu en dan wel eens een berichtje getypt maar (tot nu toe) toch meer een passieve gebruiker. Volgens mij wordt het hier wel op prijs gesteld als je je even kort introduceert, dus bij deze
Waarschijnlijk ben ik wel één van de jongste hier; over twee weken mag ik mijn 15e verjaardag vieren. Ondanks mijn leeftijd toch al ruim 3 jaar geĂŻnteresseerd in horloges. Mijn eerste horloges was er eentje van Hollandse bodem, een blauwe Mees&Co. Droeg hem zo nu en dan met heel veel plezier! Het was een opvallende duiker, weliswaar zonder enige vorm van waterbestendigheid, maar dat mocht de pret niet drukken een poosje later vele prullariaâs via AliExpress aangeschaft. Toen de teller op 12 stond voelde ik toch de honger naar een kwalitatief sterker horloge van een Zwitsers merk. Van mijn vader kreeg ik de gouden Certina Club 2000 van opa en deze draag ik nu regelmatig. Evenals de Chinese, want met mijn âmaandinkomenâ is een hele collectie inruilen voor het echte werk helaas nog niet mogelijk
Aangezien âde jeugd van tegenwoordigâ, waaronder mijn vriendenclub, geen horloge meer draagt en alleen de merken G-Shock en IceWatch kent kan ik op dit forum gelukkig mijn ei kwijt
En voor ik het vergeet: heb een zeer brede smaak en vind vrijwel geen enkele watch echt lelijk. Natuurlijk kan ik wél vertellen welke horloges het voor mij helemaal zijn. Heb een voorliefde voor Rolex (lekker typisch), Omega (iets minder typisch) en Tissot (onder voorbehoud, want hier komt vast en zeker nog wel iets bij, haha).

https://www.omegawatches.com/images/Watches/Soldier/processed/csm_23290465103001_097a3eb5d5.jpg