Even introduceren!

Al sinds november vorig jaar ingeschreven op het Horlogeforum en sindsdien bezoek ik deze prachtige website eigenlijk wel dagelijks! Zo nu en dan wel eens een berichtje getypt maar (tot nu toe) toch meer een passieve gebruiker. Volgens mij wordt het hier wel op prijs gesteld als je je even kort introduceert, dus bij deze :stuck_out_tongue_winking_eye:

Waarschijnlijk ben ik wel één van de jongste hier; over twee weken mag ik mijn 15e verjaardag vieren. Ondanks mijn leeftijd toch al ruim 3 jaar geĂŻnteresseerd in horloges. Mijn eerste horloges was er eentje van Hollandse bodem, een blauwe Mees&Co. Droeg hem zo nu en dan met heel veel plezier! Het was een opvallende duiker, weliswaar zonder enige vorm van waterbestendigheid, maar dat mocht de pret niet drukken :sweat_smile: een poosje later vele prullaria’s via AliExpress aangeschaft. Toen de teller op 12 stond voelde ik toch de honger naar een kwalitatief sterker horloge van een Zwitsers merk. Van mijn vader kreeg ik de gouden Certina Club 2000 van opa en deze draag ik nu regelmatig. Evenals de Chinese, want met mijn ‘maandinkomen’ is een hele collectie inruilen voor het echte werk helaas nog niet mogelijk :blush:

Aangezien ‘de jeugd van tegenwoordig’, waaronder mijn vriendenclub, geen horloge meer draagt en alleen de merken G-Shock en IceWatch kent kan ik op dit forum gelukkig mijn ei kwijt :kissing_closed_eyes:

En voor ik het vergeet: heb een zeer brede smaak en vind vrijwel geen enkele watch echt lelijk. Natuurlijk kan ik wél vertellen welke horloges het voor mij helemaal zijn. Heb een voorliefde voor Rolex (lekker typisch), Omega (iets minder typisch) en Tissot (onder voorbehoud, want hier komt vast en zeker nog wel iets bij, haha).

https://www.omegawatches.com/images/Watches/Soldier/processed/csm_23290465103001_097a3eb5d5.jpg

34 likes

Kijk, wat frisse jeugd kunnen we wel gebruiken. Welkom! :slight_smile:

1 like

Geweldig! Prachtig intro. Welkom, heel hartelijk welkom!Je lijkt een witte raaf te zijn, een zeldzaamheid.
Veel plezier hier.

2 likes

Zou bijna denken dat je jongste gediende hier bent, welkom!

1 like

Welkom hier op het forum, Je kunt je eigen goed verwoorden voor een nu nog 14 jarige. :slight_smile:

1 like

Van harte welkom op dit mooie forum.
Groet. Richard.

1 like

Bedankt voor alle leuke reacties! :slight_smile: Was het vergeten; maar mijn naam is trouwens Vincent. Wilde het in het topic zetten, maar als ik dat wil doen krijg ik enkel de opties bericht behouden of verwijderen en durf de gok niet te nemen :smile:

Maak niet uit pik, toch welkom

1 like

Welkom en een mooie introductie heb je geschreven. Ik heb een zoon van 15 die ook, als één van de weinigen, wat om horloges geeft. Zijn vriendjes beginnen het wel steeds interessanter te vinden maar dan gaat het vooral om “De Merken”

Goed om te zien dat de jeugd ook aanwezig is op het forum.

1 like

Welkom hier!!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Jongste gediende doet me denken aan jongste bediende Guust Flater

3 likes

Welkom!

Super introductie!
Plaats vooral wat leuke foto’s her en der. :smile:

Ik gooi er een plaatje tegenaan voor de leuk.

2 likes

Haha ja maar willde de arme knul nog net niet tot “bier haler” en rommel opruimer degraderen :grin:

2 likes

Mijn beste,

Leuk, weer een gepassioneerd horloge-liefhebber!!
Van harte welkom dan ook bij dit energieke horlogeforum!!
Een ruimhartige introductie hoor.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom :watch: :smile:

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like