welkom en succes met je eerste aankoop (mijn ervaring: daarna gaat het een stuk sneller…
Welkom!
Nogmaals dank allen, zeker ook voor de zéér nuttige tips .
Zoals beloofd, heb ik zojuist een plaatje geschoten van de TH, zie onderstaand. Dit is echt mijn dagelijkse maatje waarmee ik echt álles doe tot aan doe-het-zelven/verbouwen in huis toe.
Hierbij ook alvast een plaatje van internet van de Pulsar die nu zogezegd aan het logeren is.
Best een leuke klok die TH. En welkom!
Welkom Kevin!
welkom !!
Welkom
Hier spreekt een aankomend flipperaar! Veel succes en veel plezier hier op het forum met alle waardevolle tips en trucs.
Van harte welkom op dit mooie forum
grt. Gerard
Welkom!
Welkom
Welkom op Horlogeforum! Mooie sunburst blauwe wijzerplaat heeft die Pulsar en die wijzerplaat van die Tommy ziet er eigenlijk ook wel geinig uit. Overigens zie ik voor het eerst hier op het forum Tommy Hilfiger als TH afgekort; een afkorting die ik de afgelopen jaren alleen voor TAG Heuer gebruikt heb zien worden. Dan nu het goede nieuws. Mooie en kwalitatief goede horloges hoeven niet duur te zijn; dat begint al vanaf zo’n Euro of 200. Dus dit maakt je eerste ‘echte’ horloge hopelijk in een keer een heel stuk meer bereikbaar!
Goede voorbeelden zijn een Citizen NY0040, een Seiko SKX007, 009 of 011 of een Seiko ‘Monster’ SRP307 of 309. Allemaal zeer robuuste horloges, met een uitstekend en oerdegelijk automatisch uurwerk dat zonder problemen 20+ jaar meegaat. Wat ook leuk is, de genoemde Seiko modellen kun je heel goed ‘modden’ (aan je persoonlijke smaak aanpassen). De mogelijkheden hiervoor zijn ongeveer onbeperkt. Hét adres hiervoor is Seiko-guru Rob van Monsterwatches. Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden, zoals de iets duurdere SAR-series van Seiko, als je een meer ‘dressy’ horloge wil. En dan zijn er nog drie merken van de Swatch Group, die ook kwalitatief uitstekende horloges aanbieden voor heel redelijke prijzen: Tissot, Certina en Hamilton. Nou ja, lekker rondkijken! Veel plezier!
Welkom!
Oeps, my bad. Vind het alleen een te irritant lange naam om een paar keer in een bericht te moeten opschrijven.
Maar zeker dank voor de genoemde modellen, de uitstraling van de SAR-serie ligt dichter bij mijn smaak. Deze kan ik ook meer onder werktijd aan ivm het dragen van een pak. Privé zou een horloge wel weer wat robuuster mogen. Kortom, veel wensen en minstens zoveel aanbod dus het wordt nog een hele zoektocht
Welkom en veel plezier hier.
Je zult veel leuke horloges tegenkomen.
Welkom op het HF.
Welkom en veel plezier.
Hoi Kevin,
Welkom of dit forum en veel plezier! Er zijn gelukkig zat mooie horloges te koop voor minder dan 1000 euro dus dat komt helemaal goed met je collectie.
Groet,
Arvid
Welkom!
Veel plezier hier!!
Wees welkom !