Even introduceren

Hoi allemaal, hierbij zal ik mezelf even voorstellen op het forum!

Mijn naam is Kevin en sinds een tijdje begin ik steeds meer geinteresseerd te raken in de wondere wereld van horloges. Vooral de technieken in/achter horloges vind ik bijzonder fascinerend.
De horloges die ik nu bezit, hebben vooral emotionele waarde (Pulsar en Tommy Hillfiger) dan dat het horloges zijn waar een liefhebber warm van wordt. Ik ben dus een beginner pur sang en wil langzaam op zoek gaan naar een eerste ‘echte’ horloge en na een tijdje rondlezen, lijkt dit me hiervoor een uitstekend forum om kennis op te doen en uit te wisselen.

Vanwege onze twee kinderen en andere hobby’s zal mijn budget in eerste instantie niet heel ruim zijn; een bedrag van vier cijfers is bijvoorbeeld duidelijk een no-go op dit moment. Ik ben geen massaverzamelaar en bouw liever op naar 2-3 horloges die het écht helemaal voor me zijn. Dat wordt dus óf heel veel geduld hebben óf net zo lang kopen en verkopen/ruilen tot ik de ware ben tegengekomen :smile:.
Maar first thing first, eerst mezelf onder andere hier maar eens écht gaan verdiepen in deze wondere wereld!

9 likes

Welkom en veel plezier hier :slight_smile:

Van harte welkom, upload even de foto’s van jou horloges. Altijd leuk om te zien

Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu.

Welkom op hf. En foto’s worden zeer gewaardeerd…

Welkom :slight_smile:

Welkom! En inderdaad, paar foto’s van je horloges :wink:

Welkom!

welkom; geniet, kijk en leer van dit prachtige forum. Je gaat zeker voldoening vinden hier!

Welkom!
Ook als je niet helemaal scheel wilt betalen zijn er nog altijd kwalitatief zeer goede maar wel iconische horloges te vinden voor ruim onder de vier cijfergrens.

1 like

Dank voor jullie reacties!