Even kennis maken

Hallo Allemaal.
Mijn naam is Twan. Ik lees al een tijdje mee. Heb na een reeks quartz horloges rond de jaarwisseling een eerste mechanisch gekocht bij de op dit forum ook bekende Roland Oostwegel. Ik dacht kennis te maken door in volgorde mijn horloges als plaatjes bij te voegen. graag reactie.





welkom

en je had rustig kunnen stoppen met kopen na die ketsblauwe, da’s niet meer te overtreffen! :smiley:

Ha Stony,
Ik blij dat ik de eerste reactie krijg van de meest tolerante forumbezoeker.
Bedankt man!

Welkom! En was wel even schikken bij 't mega saffieren horloge :wink:

Wat een mooi Meistersinger! Heel chique goud op zwart. Moest wel eerlijk bekennen dat ik een RO1 verwachtte. Maar toen kon ik me herinneren dat Roland idd ook nog andere horloges verkoopt… Proficiat en geniet van je mooie aanwinst!

Welkom, Twan!

Groet
Mark

Welkom en wat een bonte verzameling.
Veel verschillende stijlen klokjes.
Een prachtige Tauchmeister,een Meistersinger, zeer gewaardeerd en bekend op dit forum.
Die blauwe is ook leuk ,graag wat meer info.
De Storm ook weer eens wat anders,beetje Darth Vader achtig.
Leuk om weer eens wat anders te zien,maar wat is die blauwe voor horlogemerk en hoe werkt hij.

Groetjes

Lenno

Welkom Twan,

heel aparte verzameling heb je,daar hou ik wel van.(tu)
Weer eens wat nieuws.

gr Ron

Wat een variatie in je collectie, dat zie je niet vaak.

En welkom hier!

Hey Twan, Echte een hele toffe collectie! Welkom op het forum.

Welkom Twan,

Een zeer diverse collectie, daar houd ik wel van (tu)

Groeten,

Martin

Hallo Twan, Limburger??
Welkom op dit forum,al een hele mooie collectie!
gr.
Jack
http://horloges.vijftigplusser.nl

hallo twan, welkom hier op het forum, leuke verzameling van apparte horloges heb je, veel plezier hier.
mvg arie.

Leuke eigen koers, ben benieuwd naar je volgende!

Welkom!

Hele aparte collectie Twan.:~ Welkom op het forum.
Graag meer info over de blauwe.B)-

Gr,

Lone Ryder

Bedankt allemaal voor de reacties.
De blauwe is eigenlijk een paarse. ik heb bij ongelukkig licht geforografeerd gisteravond. het is een Diesel, model 2009. led horloge. Rode cijfers die je alleen ziet als je de knop indrukt. Tijd en datum. Met goed licht zal ik nog fotograferen en wat posten. je moet ervan houden. Maar voor bling en reacties van anderen is ie geweldig. ik zal bij datzefde goede licht ook de meistersinger nog eens op plaat zetten. ik vind de rust en de gloed van roodkoperen wijzer en cijfers geweldig.

iemand was nieuwsgierig naar de volgende in deze rij. op mijn wenslijst staat sinn flieger 900, sinn finanzplatz 6000 of 6030. Nog onbereikbaarder is de panerai luminor marina. Ben zelf niet zo’n liefhebber van duikers met (gecijferde bezel). Houd wel van variatie, maar dat mag duidelijk zijn.

Nogmaals bedankt voor de ontvangst.
Gr. Twan

Mooie collectie inderdaad, vooral de Meistersinger is een plaatje. De rest mag natuurlijk ook goed meedoen. Welkom hier