Even kennis maken

Ik ben al een aardig tijdje aan het rond snuffen op dit forum, heb ook al wat dingetjes geplaatst, ook al met een korte kennismaking. Maar misschien moest ik de kennismaking maar even wat completer maken.

De naam is Carel, 43 jaar, getrouwd geen kinderen, woonplaats Nunspeet.

Mijn klokkies:
Voor als ik niet het werk ben:

Voor als ik wel aan het werk ben:

En nog een heel oud werkpaard dat ik om zeer persoonlijk redenen bewaar:

Een erg bescheiden collectie, maar je ooit beginnen.
Verder lopen er hier nog 6 katten en een hond door het huis die ook feilloos kunnen aangeven wanneer het hun etenstijd is.

Andere hobbies:

en

De reden dat ik mij aangemeld heb is omdat m’n Seiko langzaam maar zeker steeds langzamer gaat lopen, nu al 7 minuten per dag (eergisteren nog 5 minuten). Na 12 jaar trouwe dienst vond ik het tijd om een opvolger te gaan zoeken. En heb die al gevonden in de vorm van een blauwe Orient Mako; horlogeforum
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,94185,94721#msg-94721
. Tips voor een vertrouwd verkoopadres zijn dus van harte welkom.

Welkom op dit mooie forum Carel. Naast de horloges heb je, zo te zien, nog een paar hele prettige hobbies. De Mako is een uistekende keus (tu) en er zijn ongetwijfeld wel een paar forumleden die je aan een betrouwbaar adres kunnen helpen.

welkom welkom hoop dat je het hier naar je zin zult hebben, maar dat zal wel lukken :wink:

Mooi klok he die christopher!

Leuke auto en leuke speakers in huis… ben zelf een Bose man :):slight_smile:

voor vragen kan je zeker hier terecht.

Greetz

Roger

Mijn beste,

Welkom op dit majestueuze horlogeforum.
Een horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.

En jou horloges voor werk, werkloos, en paardenkracht-tijden mogen er zeker zijn. Met name de Christopher Ward kan ik zeker bekoren.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

welkom op dit forum, enne…leuke speakers!

Groet,
Arno.

De ronde luidsprekers zijn de Oris 200 van BD-Design (niet gerelateerd aan het horlogemerk). De kokers in beide hoeken van de kamer is een eigen ontworpen hoorn voor het laag.

Hoi Carel,

Ook namens mij, Welkom!

Groeten,

Martin

Welkom op dit forum.

leuke klokjes heb je , die Seiko vind ik ook wel mooi, moet je zeker wat aan laten doen.

gr Ron

bikerplus Schreef:

die Seiko vind ik ook wel mooi, moet je zeker wat aan laten doen.

Gaat ook wel gebeuren, maar ik vond het eigenlijk ook een mooie reden naar een nieuw horloge te kijken.
Op deze manier kan ik op verantwoorde wijze de collectie noodgedwongen uitbreiden :wink:

Welkom op het forum en met een CW en Seiko zit je volgens mij altijd goed hier.