Even kennismaken

Bij dezen wil ik graag ook even kennismaken. Een maand geleden droeg ik met plezier dagelijks een Apple Watch rvs, tot ik opeens een zwart kleurig horloge wilde. Ik wilde geen identieke zwarte Apple Watch aanschaffen, omdat die dingen toch een zekere houdbaarheid hebben. Had ik het maar wel gedaan, want zie hieronder de opgebouwde collectie in een maand tijd. Tijdens wat online zoektochten kwam ik uiteraard dit forum tegen, en kwam ik er achter dat ik mij 9 jaar geleden tijdens de studententijd zelfs al een keer had aangemeld. Mooie timing voor een eerste post dacht ik dus.

Toekomstige aankopen worden wellicht een Oris, wellicht een Black Bay 54, wellicht een 14060(m), wellicht vintage?

U ziet:
-Casio B5000d
-Casio DW6900
-Seiko SNJ037 met de rubberen band van de SNJ028
-Seiko SNE497 met de rubberen band van de SBBN017
-Seiko SNE573
-Apple Watch rvs

Gegroet :).

36 likes

Van een naar zes in een maand tijd. Respect :fist: Wees welkom op HF (voor de tweede keer)

Welkom (terug) op het forum!
Je hebt de snelheid te pakken en de toekomstige dromen klinken top :+1: geniet van de speurtocht.

Welkom :partying_face: Gezonde Seiko voorliefde zie ik :+1:

Welkom bij je nieuwe verslaving. Maar goed bezig tot nu toe.

Vliegende start gemaakt! Zwart, grijs, zilver lijkt wel je ding. Benieuwd hoe je daarop gaat variëren. Of niet. Hoe dan ook: welkom & veel plezier!

Welkom! Ik doe ook mee ondanks dat ik nog “groen” op het forum ben. Ik zie aan wat je al hebt dat je het virus ook goed te pakken hebt hahaha

Welkom op het forum. Lekker bezig zo :+1:

Opnieuw welkom :+1:

Wederom welkom!:grin:

Welkom terug! En je hebt al een aardige collectie opgebouwd.
Veel plezier hier!

Welkom :+1:

Welkom en het zal nu vast niet lang bij die 6 blijven :wink:

Welkom op het forum. Veel lees en kijkplezier!!:watch:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

welcome home

Welkom :grinning:

Wederom welkom!:smile: