Even kennismaken!

Hi allemaal, kijk al een poosje mee en nu tijd om dan kennis te maken.

De interesse in horloges is er altijd wel geweest (iets met een paplepel), maar de behoefte en budget waren niet altijd zo groot. Ik heb geluk met een vader die zo nu en dan wat plek moet maken in de doos waardoor ik toch een mooie basis heb gehad door de jaren heen. (Ingersoll, vendoux, nivrel, festina, zenith).

In de laatste jaren heeft het virus me meer gegrepen en kriebelt het altijd wel, veel bezig met wat dragen we vandaag en wat zal ik nu doen als ik 100, 1.000 of 10.000 euro op straat vind? Typisch voor velen hier volgens mij.

Ik volg eigenlijk van alles op het forum, kijk graag mee naar adviezen, NA’s en houd de blauwe gedeeltes in de gaten.

Tijd voor de plaatjes, het meeste heeft emotionele waarde en zal altijd blijven, een ander deel kan rouleren. Voorkeur voor staal, en de meeste hebben wel een paar alternatieve bandjes, het houdt me lekker bezig.

45 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF! Mooie collectie.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier! :hugs::pray:t3:

Je hebt al een leuke collectie!

1 like

Van harte welkom :+1:

IMG_1947

1 like

Welkom bij de club.
Mooi gevarieerd collectie ondertussen. :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Welkom en veel plezier hier. Toffe collectie!

1 like

Welkom bij de club! :smiley:

1 like

Welkom, en wat een toffe Zenith chrono heb je! Die springt er voor mij uit in wat een prachtige collectie is.

2 likes

Welkom

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

1 like

Welkom op het forum ! :+1:

1 like

Mooie collectie heb je! Hartelijk welkom op het horloge forum :+1:

1 like

Wees welkom op HF. Wat een collectie als binnenkomer :star_struck:

1 like

Welkom, Wymie! Fijn dat je deze intro schrijft en je verzameling deelt. Mooi, divers en een aantal originele objecten. Veel plezier hier!

1 like

Welkom. Mooie collectie. Veel plezier hier

1 like